|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dacht ik ook, misschien is het weer één van twi z'n "hersen"-spinsels... laat ons hopen... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Hm, ik kijk veel meer uit naar de nieuwe Blink 182 Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik heb zat interviews gezien en gelezen. Hij komt op mij over als een sympathiek persoon, niet als een nazi. |
|
quote: Hij is geen nazi/faschoo (of je hem ook noemde) wat een flauwekul zeg. Watti is echt een toffe gozer, hij komt hier wel eens in de kroeg (één van z'n maten is barman in mijn stamkroeg), dan gaat de hele avond poolen en biertjes drinken met de lui in de kroeg... Is gewoon een top gozer! Niets erover zeiken als je hem niet kent... Dank u! |
|
quote: Pffff..... Schotland. En het is algemeen bekend dat The Exploited eerder aan de links-radicale kant zit, zou ik zo zeggen! |
|
Heeft iemand hem nou al gehoord? Ik hoorde gisteren van een gast dat hij het hardste was wat ze ooit gedaan hebben. |
|
quote: Ik heb hem net gedownd. Op dit moment ben ik hem aan het luisteren. En ik kan je vertellen dat ie godverre ruled. Alleen jammer dat de 13 nummers maar 33 minuten duren. Heads I win, tails you lose |
|
PUNKS NOT DEAD!!! she just gone to bed... And my marlboro light |
|
Ik ben hem nu ook aan het downen. Hij mag ook wel eens uitkomen die plaat zeg maar. |
|
quote: Waar kun je hem downloaden? (heeft ie al een naam?) |
|
quote: Nog nooit van Direct Connect gehoord? Het schijfje gaat "Fuck The System" heten. Had je anders verwacht? |
|
quote: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |