|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga er zijn |
|
het is geen wedstrijd, een gewoon festival. in maart is de wedstrijd. wij speelden er gisteren |
|
quote: okee, sorry...wist ik niet maar ik wilde t gewoon ff mededelen en was nieuwsgierig wie er allemaal gaan komen |
|
ik was er, moest btw ook spelen |
|
Ik ben nog heel effe geweest. Arabesque was errug vet evenals Defcon One! |
|
Ik was er ook, was indeed vet op t eind (Arabesque en Defcon One, zeer strakke set van laatstgenoemde) |
|
quote: Uh huh! Scheelt een stuk als Ruud niet strontbezopen is.. |
|
Ja idd vond het gezellie en goed dus het was meer de moeite waard dan die drummer waar we waren geweest hahahaha......lol |
|
Was inderdaad een zeer vet optreden van Defcone one. Alleen jammer van Wilbert zun haar. Mist toch wat uitstraling zo. |
|
quote: ik vind dat wel sexy, dat jongensachtige |
|
quote: |
|
HEUY!!!! Wat heeft Wilbert dan met z'n haar gedaan? Toch niet afgeknipt, of wel? |
|
quote: Jawel! |
|
vond 'm best sexy |
|
HEUY!!!! 2003 staat nu al te boek als een van de vreemdste jaren in de geschiedenis .....Hub die naar disco's gaat, Tinus die liever een duits sletje pakt dan megatjokkefoll worden...en ik???...daar zal ik het maar niet over hebben. |
|
quote: Ben je zwanger HEUY ? |
|
quote: HEUY!!!! ......Ben GVD pas 1 keer tjokkefoll geweest dit jaar....en het was nog raar ook...ik snap er niks van |
|
Dat is idd. raar. Ik ben toch meerdere malen dit jaar beschonken geweest... |
|
quote: HEUY!!!! Ik sta op dit moment op een gigantische achterstand, vergeleken met vorig jaar...maar alles komt goed ...22 maart Panningen: Hub & Heuy Metalfest III |
|
quote: 2003 is inderdaad een raar jaar. Maargoed.......voor mijzelf tot nu toe een van de meest alcoholische jaren. Tering wat is er al veel gezopen dit jaar. |
|
Ik vond t ook erg gezellig, alleen vond ik t jammer dat Morning zo'n slecht geluid had, de tussenliggende bands konden me niet echt boeien want uiteindelijk kwam ik toch alleen maar voor Arabesque en Defcon One...en ach Wilbertje met z'n korte haartjes, t staat wel schattig maar geef mij toch maar liever lang haar |
|
Zo, dus ik heb weer wat gemist? Shit, had ik wel eens willen zien, Wilbert met kort haar... heb ik ook ooit gehad, toen ik werd geboren |
|
Jij hebt nu toch ook nog steeds een pruik ? |
|
De zanger van Black Vampire had lippenstift op. Was meteen het hoogtepunt van de set... |
|
LOL hahahahahaha ik vond jou de hoogtepunt van de avond... heb je bij mij iig goed voor gezorgd !!!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |