|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gezien het feit dat dit jouw eerste post in dit topic is, vraag ik me af waar jij het vandaan haalt dat jíj mee mag doen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ehm ehm ehm ... damn In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: "Ja, ze is als een blok voor me gevallen..." |
|
wat een gelul, allereerst zou het educatief zijn dat het 'fout' is, ten tweede snappen die koters het vast amper... maarjah men vind dat het niet kan omdat ze familie hebben verloren... nou als je daar 50 jaar later nog last van hebt kun je net zo goed meteen van een brug springen... Je moeder. |
|
quote: |
|
quote:nee,anders kan ik ze er niet meer van duwen |
|
ok ok ik zal wel weer de christen zijn eigenlijk nog niet zon slecht idee aangezien dat net onkruid is, hoe hard je het ook probeert je krjgt het niet weg het komt altijd terug dus dat ben ik:D Nabua Vonveilla |
|
Stoer, deden wij dat maar met de gymles. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wij deden vroegere jager en neger |
|
quote: Wij deden vroeger mensen slaan die leuk probeerden te zijn met anderman's grappen Zenial |
|
wij speelden vroeger heel erg vaak oorlogje.. dat doen toch alle kinderen |
|
Vrede spelen is ook zo moeilijk. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:ja |
|
Wij speelden meer the A-team .. En oorlogje ook wel idd .. beetje vuurwerk gooien .. maar we deden nooit met oorlogsgevangen, gewoon afmaken die zooi |
|
quote:oh wij hadden wel altijd gevangen kampen. |
|
quote:Daar was de tuin van mijn ouders niet groot genoeg voor .. |
|
Kan je ze nog even martelen. |
|
nee wij speelden altijd met alle kinderen van het plein. de ene helft tegen de andere. we hadden zon huisje int midden staan. dat was meestal een kamp. probeer maars 10 kinders in een zon huisje te krijgen... |
|
quote:Beetje proppen We deden wel in de winter als het goed gesneeuwd had oorlogje voeren dmv sneeuw ballen. Maar er kwam altijd ruzie, en dan gingen er stukken ijs uit vijvers in de sneeuwballen. Blood gushed fluently |
|
quote:hahaha heel bekend verhaal jah. ik had van die nep granaten, die waren hol van binnen en wat deden mijn zusje en ik dan, we vulden ze met water.. ff buiten leggen enzow... komt best hard aan.. net als een echte granaat |
|
Hmmmzz.... ik speelde bijna nooit oorlogje, ik ging liever iets creatiefs maken met hout, of lego of zo. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hehehehe cool Pff , voelt zich weer oude lul |
|
quote:deden wij ook.... you have to be creativ in times of war |
|
quote:Wie hef Bilt Zie Zekrut Weppun ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |