|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jazeker! Ben erg benieuwd hoe volgend werk van ze zal klinken. |
|
Hehe, ben het wel met je zelf eens? Maar ja, blijft een ondergewaardeerde band gezien de reacties. this user is dead |
|
hebben ze al wat meer uitgebracht dan die heers demo? |
|
ja ken die band wel een aantal bandleden van Shape Of Despair spelen in die band best leuk bandje. |
|
quote:Ze mogen die site wel eens updaten inderdaad... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nog iemand die weet wanneer deze band weer eens wat van zich gaat laten horen? Op de site staat dan wel dat ze niet uit elkaar zijn, en "expect more news soon", maar dat is gepost op 4 mei. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Vroeg ik me laatst ook al af ... Die demois echt fantastisch, zou zwaar kut zijn als ze wel uit elkaar blijken te zijn |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat staat er al een tijdje hoor ... |
|
Ja, maar zo vaak kijk ik er ook weer niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hey jantje! Hejje dat album van ze gekocht toevallig? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Neej, is die uit dan? |
|
Oh nee, bij nader inzien geloof ik van niet, het lijkt erop dat ze die demo nu eindelijk eens goed hebben uitgebracht, en nu hard bezig zijn met nieuw materiaal. Ik moet gewoon eens wat beter lezen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat staat er al een etijdje .. en dat is kut .. want ik wil er meer van |
|
Hij is inmiddels al lang uit, maar goed, de demo was helaas verrasender...Jammer dat er niet meer nieuwe nummers op de cd staan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |