|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
MANOWAR HEEEERSCHT ! Where other bands play, MANOWAR KILLS ! Ik, Wil Schuurman |
|
de goudvishal... ben er 1x geweest, vorig jaar een keer... enige goeie aan die tent vond ik de backstageruimte, die was lekker groot, groter als de 'zaal' zelf zover ik me herinner (dus dat klopt al niet echt), maar voor de rest vond ik het echt zwaar bagger! naast het geluid zouden ze ook wel wat aan het licht mogen doen vind ik persoonlijk! Kan me niet zo goed meer herinneren hoe het geluid stond aangezien ik me meer aant ergeren was aan het gebrek aan lampen zodat je de band niet eens zag spelen. maar aan de andere kant ben ik ook geen fan van de baroeg terwijl de meeste mensen die tent echt geweldig vinden dus ja... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: wat praat jij dan weer voor een onzin... je geeft zelf al toe dat je er pas maar 1 keer bent geweest... nou dan meot dan wel een heel beroerde show zijn geweest... maargoed. ik kom weekelijks in de goudvishal en ik moet zeggen dat het geluid en licht altijd VER boven het gemiddelde van andere zalen is.. (maargoed, jij komt waarschijnlijk alleen maar in de Heinikenmusichall om naar britney spears te luisteren, dus, ja,... dan ben je wel verwen en zal het niet aan jouw standaard voldoen..) Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
maar wie gives a shit om de keyboards, als de rest maar te horen is |
|
quote: De keren dat ik er geweest ben was er niks mis met het licht. Het geluid was ook wel redelijk goed (maar in bijvoorbeeld de Metropool wel beter gehoord). Bij Thyrfing waren inderdaad de keyboards te zacht, maar desondanks was het een cool optreden. |
|
quote: If my ears tell me the singer is taking something big up the ass then in MY book that's called a GAY band. |
|
MANOWAR HEERST! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Als de keyboards een belangrijke rol spelen in de muziek moeten ze ook te horen zijn natuurlijk. Beetje triest als de band niet kan spelen in de stijl die ze zelf gekozen hebben omdat er een paar mensen niet van keyboards houden... Zenial |
|
quote: detail detail bovendien is dat podium toch te klein voor een keyboard |
|
quote: Hehehe... maar het podium is wel te klein ja, er pastte bij Sear Bliss maar één toeter op Zenial |
|
quote: Ja klopt en met veel moeite moest het keyboard ergens achter de drummer gepropt worden, maar goed dat er geen toetsenist mee was . |
|
quote: Die eerste 2 CD's van Bal-Sagoth zijn toch normale Black / Death platen? |
|
quote:dat was het ook ja... quote:goh wat zijn we weer aardig vandaag, geef gewoon mijn mening over de goudvishal, hoef je niet meteen zo neerbuigend te doen. Ken ook zat kleine zaaltjes waar het wel goed is. Ben overigens nooit in de Heinikenmusichall geweest en spear britney kots ik op maar goed, goei visweer oid... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
@ natasja. je zei dat de backstage ruimte groter is dan de zaal zelf. maar de backstage ruimte zit boven de zaal. nu weet ik niet in hoeverre jij iets weet van gebouwen en de opbouw ervan. de boven liggende verdieping is meestal toch wel even groot dan wel kleiner dan de verdieping eronder. weet je wel zeker dat je het over de goudvishal hebt. als daar een grotere zaal boven zou zitten zou het denk ik ook vrij snel instorten, de goudvishal is nou niet bepaald een erg moderne constructie |
|
quote: Euhm ja maar beneden heb je natuurlijk al minder ruimte voor de mensen vanwege podium en bar en dergelijke. Boven zal het dus theoretisch wel dezelfde (of minder) oppervlakte in vierkante meters zijn maar in de praktijk heb je dan wel meer ruimte dus... Zenial |
|
idd, bar en podium valt weg vaak zijn de backstage ruimtes van die kleine hokjes en dat was daar dus niet en moet zeggen, kei relaxed met die banken enzo. maar goed, laat maar, gaat over keyboards dus offtopic... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |