|
Auteur: |
|
|
En nog niet hebben betaald e.d.: Mijn pc is opnieuw geïnstalleerd en door een mysterie zijn al mijn e-mails e.d. vanaf maart 2002 (vorig jaar dus) kwijtgeraakt. Een aantal van jullie hebben al besteld en daar heb ik wel het adres van (want ik ben zo snugger geweest dat op te schrijven), maar ik heb geen e-mail adressen meer... Wil iedereen die nog moet betalen (of inmiddels heeft betaald) nog even naar mij e-mailen ( cyriis@hotmail.com ) (doe nog maar even je adres erbij, zodat ik kan controleren of alles echt klopt), zodat ik de mailadressen weer heb ? Deze heb ik ook nodig om de bevestigen als ik de cd's op de bus heb gedaan. Bovendien heb ik pas van 3 personen geld ontvangen en die hebben hun pakket al binnen. Van DZouwe heb ik bovendien ook nog geen adres ontvangen waar de cd's heen kunnen (ook nog geen geld ontvangen trouwens). thanx... [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 27-01-2003 22:07] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Geldt dus ook voor mij? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Joe hef meel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ff bovenaanzetten... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
en nog eens bovenaan ... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik heb het allemaal al gehad hoor. Zijn trouwens geen herdrukken die 3. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: *good*... en nu nog de menschen die nog niets hebben gehad (maar die hebben ook nog niet betaald ... ) *zucht* If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
En niet met z'n allen tegelijk... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
geld dat ook voor benvaagvolk@hotmail.com ? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hee hoi, heb je m'n centjes al? (Ook een goed excuus om dit topic weer omhoog te zetten trouwens. ) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: yups ik heb je al gemaild inmiddels... doe morgen de cd's op de post! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: ehmm.... wat heb je ook al weer bij mij besteld ? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
En nog steeds moeten 3 mensen betalen!!! (en reageren)... ik wil natuurlijk geen namen noemen *grin*... Als het te lang duurt, moet ik ze aan een ander verkopen!!!! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik heb ze binnen, many thanx! Maareh, wie is die blote dame op die foto die erbij in zit...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wat voor blote dame ? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Inside-lie... in je profiel staat een e-mailadres, waar ik heen heb gemaild... mocht je dit eerder lezen dan je mail, lees je mail even... da's belangrijk, zeg maar If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Index / Algemeen |