|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zondag 6 april, Rompeprop, Brutus, Disavowed, Bile, Suppository, Regurgitate. Baroeg / Rotterdam! Wie komt ook? |
|
Alleen als ik me heeeeeeel hard verveel... Zenial |
|
afhankelijk van de stufi... Je moeder. |
|
Brutus is wel kick, maar derest ken ik amper, en wat ik ervan ken vind ik niet zo bijster boeiend |
|
Tuurlijk ben ik erbij!!! Bile Beuke,beer en TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Als ik geen trainingsweekend heb kom ik ook. |
|
Hub, jij ging toch alle 4 de optredens mee? Wordt gezwellig dan!!! [edithoer] Suppository beukt er ook ongenadig op los http://www.forensickmusic.com [/edithoer] [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 27-01-2003 19:37] |
|
en wederom VEELS te ver, damn wrom zijn er nooit goede grind concerts in het oosten van het land:S Nabua Vonveilla |
|
hmm, best wel een heerschende line-up. |
|
¿¡Mr.Lafawijn¿¡, er wordt aan gewerkt! meer info zodra er iets bevestigd is, het gaat iig om 4 optredens van Bile, Suppository en Regurgitate! |
|
Ik kom zeker! Regurgitate!! heersch! |
|
Komen jullie met Bile ook meer in het Zuiden? |
|
Frietbal, we zijn e.e.a. aan het bespreken met Steven Smegma voor iets in Eindhoven, anders wordt het donderdag 3 April in De Frontline / Gent |
|
Ken alleen Brutus, Bile en Rompeprop, maar als de prijs niet meer dan 10 pleurootjes gaat worden ben ik er ook wel bij hoor. Dat ben ik min of meer verplicht, ik ben er altijd als er wat leuks is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
|
|
quote: Ik blijf altijd tot het einde, en eventueel langer. We zullen zien, rompeprop is iig altijd lachen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Zeker ga ik alle dagen mee.Moet toch zorgen dat jullie genoeg bier binnen krijgen om een vette show neer te zetten Wat vond je trouwens van de video?Erg hoog LOMP gehalte hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hehe, die video is gaaf, ja!!! Ik zei toch al dat ik hem hier zou houden? maar dat komt wel goed met die 4 dagen dan, Bile supported by The Horeca Hooligan himself!!! Alt+F4 [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 27-01-2003 22:21] |
|
Bile,Beer,Beuke en Tjokkefoll Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Eigenlijk moet het hele LOMP legioen bij alle 4 de optredens zijn. Maarja...... zal denk ik niet haalbaar zijn met de financien en vervoer. |
|
hmmm, tis dat het zo ver weg is, maar anders.... No meat is sweater |
|
Ik zou zeggen, waarom niet? There is no religion higher than Truth! |
|
ik kom zeker een van de optredens... of meer... lekker langs |
|
quote: ik woon verdomme in leeuwarden, zit iets van 2000 km tussen.... No meat is sweater |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |