IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Indicium
Ignored
Usericon van Ignored
Posted 27-01-2003 19:56 by Ignored Wijzig reactieProfiel van IgnoredQuote dit bericht

Ey luitjes, heeft iemand hier ooit es van de band Indicium gehoord. Ik namelijk laats een mp3je van een Poolse site gedownload, van de band Indicium. Aangezien die site in het pools was kon ik het niet mogelijk achten hier meer informatie over die band te vinden. Dus heb ik vergeefs het internet afgezocht wat van deze band te vinden.
Wie helpt mij

Greetz Thou Ignored

Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more.

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 27-01-2003 19:58 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik zou ze gewoon meel sturen in het engels en vragen naar info.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-01-2003 17:28 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 28-01-2003 18:16 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Eens even kijken of Poolse doom wel te pruimen is.

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 30-01-2003 13:16 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Ik heb nog de "rauwe" versie van My Friend. Zeker het luisteren waard. Dreaming A Lie vind ik echter niks, dus het is moeilijk om over Indicium te oordelen omdat ze maar twee nummers beschikbaar hebben gesteld.

Ik vind het trouwens eerder Doom Rock

Hakkuh

Kakaroto
Usericon van Kakaroto
Posted 04-02-2003 11:24 by Kakaroto Wijzig reactieProfiel van KakarotoQuote dit bericht

jo Ignored. Hoe kom jij aan al die vage bands? ik heb daar niet veel tijd voor om dat uit te zoeken. mischien kun jij mij daar informatie over verschaffen?

greetz Kakaroto

Life's a bitch, so get used to it!

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-02-2003 11:28 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 17:28 schreef Inside-Lie het volgende:
www.mp3.com/indicium

lol!

Zijn trouwens Kakarato en Ignored niet dezelfde persoon die zichzelf beantwoordt?

Dear dirty delightful old drunken old days

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 04-02-2003 13:02 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dat Indicium had ik beter niet kunnen downloaden. Totaal oninteressante slaapverwekkende zooi.

Ignored
Usericon van Ignored
Posted 05-02-2003 18:56 by Ignored Wijzig reactieProfiel van IgnoredQuote dit bericht

Nee dat nog net nie. maar zijn wel goeie maten. Grappig

Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com