IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Doomination of Europe Vorige pagina
Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 18-02-2003 18:27 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 15:27 schreef Der_Pim het volgende:
Niet nodig, maar het mag wel

Je bent te goed voor me

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 18-02-2003 22:07 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

jup, ik zal er zijn, maar dan in Gent komende vrijdag

[Dit bericht is gewijzigd door Thelema op 18-02-2003 22:08]

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-02-2003 19:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Oeh nog 1 uurtje! Hebbur zinnin!!!

Zenial

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-02-2003 2:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ben net terug

Vond het erg tof. Eerst band gemist (oops), maar die begon volgens mij ook wat eerder dan op de baroeg site stond aangegeven. Tweede band (mijn eerste dus) was erg toffe doom uit engeland. The Prophecy ofzo? Derde band vond ik wat minder, Mourning Beloved. Beetje tegenvallende zang en t was ook niet echt doom. Daarna Morgion... oh man wat heersen die toch. Fantastisch geluid, goed gespeeld en gewoon geniale nummers....
Vond het alleen een beetje lullig voor ze dat het zo leeg was in de baroeg... Dusseh, iedereen die er niet was, ga je diep schamen!

EDIT: Vergeet ik weer te vloeken op de NS... hehehe....
Manoman wat een kutverbinding is die laatste trein vanuit lombardijen toch! Eerst 40 minuten op die trein wachten in lombardijen, vervolgens weer 40 minuten op CS wachten tot de nachttrein komt. De terugreis duurde twee uur terwijl ik op de heenreis maar 20 minuten nodig had

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 21-02-2003 2:50]

Zenial

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-02-2003 16:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Heerschend avondje gisteren.. Voor 45 pleuro aan merchandise aangeschaft dus dat zegt wel iets over de bands die speelden gisteren.. Vooral de nieuwe van Morning Beloveth is retegoed!

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 21-02-2003 18:54 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

binnen anderhalf uur in Gent ook doomination
wieeeeeeeeeeeeee

nu sjuust nog uitzoeken hoe ik terug thuis kan geraken

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 21-02-2003 19:05 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2003 16:58 schreef Judge M. het volgende:
Heerschend avondje gisteren.. Voor 45 pleuro aan merchandise aangeschaft dus dat zegt wel iets over de bands die speelden gisteren.. Vooral de nieuwe van Morning Beloveth is retegoed!

MOURNING BELOVETH

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-02-2003 22:37 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2003 2:48 schreef Zenial het volgende:
Vond het alleen een beetje lullig voor ze dat het zo leeg was in de baroeg... Dusseh, iedereen die er niet was, ga je diep schamen!

Ok dan.
Ik baal er ook best van. Nu maar hopen dat het nieuwe album klote word...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-02-2003 22:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 21 februari 2003 22:37 schreef McDoom het volgende:
Ok dan.
Ik baal er ook best van. Nu maar hopen dat het nieuwe album klote word...

Was jij er niet???

En dat noemt zich mcdoom... sjongejongejonge... *schudt het hoofd*

Zenial

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 21-02-2003 22:59 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2003 22:56 schreef Zenial het volgende:
Was jij er niet???

En dat noemt zich mcdoom... sjongejongejonge... *schudt het hoofd*

Tja, ik ben verdoemd.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 21-02-2003 23:00 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2003 22:59 schreef McDoom het volgende:
Tja, ik ben verdoemd.

Och ja, doom metal live is dan ook meestal toch wat minder(imho)...

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 22-02-2003 13:43 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

tzal dan toch gisteren niet geweest zijn. Het was super

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 22-02-2003 18:29 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

Het was gaaf gisteren (in Gent), en dan vooral de cover van Candlemass' "Black Stone Wielder" door Morgion.. heel erg gaaf!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-02-2003 18:32 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb ff buiten geluisterd, was erg laat, maar het laatste stukje Morgion klonk nogal Anathema-ten-tijde-van-The-Silent-Enigma-ripoff...

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 22-02-2003 19:37 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2003 18:32 schreef Asherah het volgende:
Ik heb ff buiten geluisterd, was erg laat, maar het laatste stukje Morgion klonk nogal Anathema-ten-tijde-van-The-Silent-Enigma-ripoff...

Ja joh?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-02-2003 0:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wellicht kom ik ook nog een biertje prikken, heb toch weinig te doen.

Ik, Wil Schuurman

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 23-02-2003 13:41 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2003 0:48 schreef Snagger het volgende:
Wellicht kom ik ook nog een biertje prikken, heb toch weinig te doen.

heh? het is al afgelopen hoor

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-02-2003 14:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

ik dacht dat het donderdag a.s. was

Ik, Wil Schuurman

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-02-2003 22:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 22 februari 2003 18:32 schreef Asherah het volgende:

Ga naar een Morgion CD luisteren! Snel!

Zenial

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com