|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
jup, ik zal er zijn, maar dan in Gent komende vrijdag [Dit bericht is gewijzigd door Thelema op 18-02-2003 22:08] |
|
Oeh nog 1 uurtje! Hebbur zinnin!!! Zenial |
|
Ben net terug Vond het erg tof. Eerst band gemist (oops), maar die begon volgens mij ook wat eerder dan op de baroeg site stond aangegeven. Tweede band (mijn eerste dus) was erg toffe doom uit engeland. The Prophecy ofzo? Derde band vond ik wat minder, Mourning Beloved. Beetje tegenvallende zang en t was ook niet echt doom. Daarna Morgion... oh man wat heersen die toch. Fantastisch geluid, goed gespeeld en gewoon geniale nummers.... Vond het alleen een beetje lullig voor ze dat het zo leeg was in de baroeg... Dusseh, iedereen die er niet was, ga je diep schamen! EDIT: Vergeet ik weer te vloeken op de NS... hehehe.... Manoman wat een kutverbinding is die laatste trein vanuit lombardijen toch! Eerst 40 minuten op die trein wachten in lombardijen, vervolgens weer 40 minuten op CS wachten tot de nachttrein komt. De terugreis duurde twee uur terwijl ik op de heenreis maar 20 minuten nodig had [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 21-02-2003 2:50] Zenial |
|
Heerschend avondje gisteren.. Voor 45 pleuro aan merchandise aangeschaft dus dat zegt wel iets over de bands die speelden gisteren.. Vooral de nieuwe van Morning Beloveth is retegoed! |
|
binnen anderhalf uur in Gent ook doomination wieeeeeeeeeeeeee nu sjuust nog uitzoeken hoe ik terug thuis kan geraken In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: MOURNING BELOVETH " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: Ok dan. Ik baal er ook best van. Nu maar hopen dat het nieuwe album klote word... |
|
quote: Was jij er niet??? En dat noemt zich mcdoom... sjongejongejonge... *schudt het hoofd* Zenial |
|
quote: Tja, ik ben verdoemd. |
|
quote: Och ja, doom metal live is dan ook meestal toch wat minder(imho)... |
|
tzal dan toch gisteren niet geweest zijn. Het was super In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Het was gaaf gisteren (in Gent), en dan vooral de cover van Candlemass' "Black Stone Wielder" door Morgion.. heel erg gaaf! |
|
Ik heb ff buiten geluisterd, was erg laat, maar het laatste stukje Morgion klonk nogal Anathema-ten-tijde-van-The-Silent-Enigma-ripoff... |
|
quote: Ja joh? |
|
Wellicht kom ik ook nog een biertje prikken, heb toch weinig te doen. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: heh? het is al afgelopen hoor |
|
ik dacht dat het donderdag a.s. was Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ga naar een Morgion CD luisteren! Snel! Zenial |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |