|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ben ik bij. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Is dat ouwe Warhammer art? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
4 euro ? Goaf, count me in ! Ik, Wil Schuurman |
|
INKBLACK en INSTINCT zijn sowieso al waardeloos; IMP is thrash. Old school of neo-thrash ofzo ? Ik, Wil Schuurman |
|
Hé, Instinct speelt "metal" Dat had ik nou niet verwacht bij een metal battle. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Euhm... ze hebben hier wel eens in die tent gespeeld, ik was er niet bij, maar ik zag op na het weekend op school alle nu-metal kids (HÉ DZOUWE ?!?!? ) met zo'n trui daarvan lopen ... dus dat zegt wel genoeg Ik, Wil Schuurman |
|
Jezus wat creër ik weer beroerde zinnen zeg.. Ik, Wil Schuurman |
|
Tja, ik ken eigenlijk alleen tiranilor, maar voor 4 euro ga ik gewoon wel ff kijken. Wat is de connectie tussen zouwe en alle nu-metal kids eigenlijk?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
PSST ! Straks kijkt 'ie hier !! INKBLACK heb ik ooit in het voorprogramma gezien van -aargh jawel- onheil. Gezien is misschien een beetje groot woord Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Voorprogramma van onheil, haha, dan kan het nooit veel wezen nee Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Neeh het zal ook wel niet; maar het is zeker dezelfde stijl. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Het artwork van de flyer is van Angus McBride. Ik weet niet of dat met warhammer te maken heeft, denk het niet. Hier een linkje met meer van zijn werk: http://www.geocities.com/Area51/2593/frtangus.htm |
|
tolkien dus... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Heej, inkblack, daar heb ik een tijd geleden eens bij gekeken.. Ze zochten een 2e gitarist maar het was niet helemaal mijn ding.. Misschien ga ik wel ff kijken.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-01-2003 13:01] |
|
quote: ZOuwe, leg uit. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
haha, ik zie dat mijn naam hier ijdel wordt gebruikt? het is inmiddels al een tijdje geleden. laten we het houden op een bezopen aankoop changed to 'ouwe' |
|
quote:twas trouwens een shirtje changed to 'ouwe' |
|
quote: Valt me nog hardstikke mee. Had meer sensatie verwacht. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:hehe... maar ik ga wer, mot nog leren/vreten changed to 'ouwe' |
|
Nog even onder de aandacht brengen! |
|
Dr is hier toch al een topic over ? Ik, Wil Schuurman |
|
Yep, maar dit topic was eerder gepost en bevat de juiste info. Het is metalbattle en geen metalbash. Maar een beetje promotie een paar dagen van te voren kan toch geen kwaad? |
|
Laat ons effe weten hoe het was Rotjeknor is me te ver weg .. |
|
Ik laat wel even weten hoe de hertog vrijdag smaakt ! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |