|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Touché, pussycat! |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Nou, is Seizure voor herhaling vatbaar een week later? Ik ga sowieso, niet alleen omdat ik de Noordschokvoorronde gemist heb. Zit ook behoorlijk ongeduldig te wachten op hun nieuwe schijf... Touché, pussycat! |
|
Dat gaat mijn nek niet leuk vinden... Maar goed, laat ik eens langs gaan dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*grmbl* Ik moet eerst weer naar zo'n verjaardag... *idee* Eerst naar het concert, DAN naar dat kutfeest! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Oh ja, BYOB. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
lol Schaffelaer, 'tis wat Maar goed, dat wordt wel weer een leuk avondje, en een weekje daarna alwee Katafalk En Noordschok voorronde had ik ook gemist, tsja... NP: Rhapsody - Rain Of A Thousand Flames For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
De uitslag: 4) Allover 3) Obtuse 2) Machines and Monkeys 1) As It Burns Mijn persoonlijke winnaar was toch echt de winnaar van vorig jaar, ook al waren ze met één gitarist minder: Seizure! Touché, pussycat! |
|
proficiat! Trieste gast |
|
AS IT BURNS! die hebben dit nou eindelijk wel verdiend dacht ik zo |
|
Seizure was inderdaad errug goed, had nog nooit wat van ze gehoord/gezien, verder as het gewoon weer ouderwets cool, en een vrij grote opkomst nog. k'heb alleen Allover gemist (en een beetje Obtuse). NP: Machinae Supremacy - The Great Gianna Sisters For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
En aanstaande zaterdag dat feestje van Kattebak in Simplon. Houdt het dan nooit op? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
...en 19 februari Satyricon, 1 maart Opeth, etc... Volgens mij houdt het niet op NP: Manowar - Dawn Of Battle For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Hoe is't met de nek, Greycloak? Touché, pussycat! |
|
Het was weer erg gezellig Ik heb Allover gemist maar ik geloof niet dat ik dat jammer moet vinden na wat ik erover gehoord heb. As It Burns heeft terecht gewonnen!!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Klaar voor gebruik op zaterdag, net als vroeger, ene weekend Morbid Angel, daarna Nocturnus, daarna weer wat anders... Als die bende maar eens per week gebruikt wordt valt het best mee eigenlijk! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tja, 't is net als afwassen en douchen: beetje bijhouden, dan valt 't allemaal best mee! Touché, pussycat! |
|
Right on, en als er zaterdag mensen zijn om in te springen moet dat ook maar weer eens. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gefeliciteerd Jacco! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Iemand van AIB? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-02-2003 21:48] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
....de drummer..?... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Misschien wel ja... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Anonimiteit *poef* Dankjewel, 1i1ith (en anderen). ('t is maar een voorronde, maar we zijn er wel trots op). Touché, pussycat! |
|
Ach, hoe anoniem kan een Voleg zijn? Maar wat nu, nu jullie deze Matalbattle hebben gewonnen? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Een plaatsje op Noordschok en naar de halve finale van de metal battle (in ons geval in Simplon). Touché, pussycat! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |