|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Killing the false prophet of Christ!!! Await this spring 3 bands ranging from Satanic Black Metal to Trashing Black Metal!! Let your cuts be pierced by there horns. Presented to you a weekend full of hate. Watain (Swe) Trimonium (Ger) Salacious Gods (Hol) Friday May 30: Knaack Club - Berlin (Germany) Saturday May 31: Hagalaz Club - Annaberg (Germany) Sunday May 01: ???? The Sunday will hopefully be hold in the Netherlands, we still waiting for some clubs to react on this one. If you are interested, just let us know. We can be reached at: hermit666SMR@yahoo.com Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Hop zo, Baroeg dan maar, want salacious gods wil ik nog wel een keertje zien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Meningen/feiten over Watain en Trimonium? Welke is de thrashy black metal? |
|
Watain!! Hier ga ik zeker heen! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
zondag 1 juni zal waarschijnlijk in de baroeg plaatsvinden.. |
|
hmz das aanvaardbaar Je moeder. |
|
Goaf, watain !! Ik, Wil Schuurman |
|
Watain ! zalk ook aanwezig zijn. Er mag binnenkort overigens wel een watain stop komen, zo ziede nooit... zo ziede ze 5 keer in een jaar tijd. Straks krijgen ze nog last van het outburst/destroyer syndroom |
|
Als ze dichtbij komen ga ik er wel heen! |
|
Dat wordt weer zuipen en headbangen |
|
watain krijgt inderdaad last van het bekende MARDUK / MACABRE syndroom, maar het blijft een gave band! |
|
Wat een debiele vergelijking. |
|
Trieste gast |
|
ik ben der bij! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik uiteraard ook Je moeder. |
|
als salacious gods niet zou spelen zou ik misschien nog komen... No meat is sweater |
|
hahahaha Je moeder. |
|
present. |
|
ik ben erbij in Baroeg |
|
Ich auch Ik, Wil Schuurman |
|
Uhm, is het uberhaupt al zeker dat ze naar NL komen? Kan het in dit topik iig niet vinden. |
|
zondag 1 juni in de baroeg Trieste gast |
|
1 Juni baroeg ja. Ik, Wil Schuurman |
|
Waar lezen jullie dat dan? |
|
Zo. 1 Juni: Watain (S black) Trimonium (D thrash/black) Salacious Gods (NL black.thrash/death) Entree n.n.b. Zaal open15.00 uur. Aanvang 1e band 15.30 uur. in de baroeg dus.. geloof me maar [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 09-04-2003 15:23] Trieste gast |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |