![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nou ja, wat dat betreft ben je zowieso al op de juiste plaats ![]() ![]() ![]() Op de frontpage staan links naar zalen en festivals en als E-Zine valt hier een hoop te halen. quote:Wellicht dat je in het topic Beste Nederlandse metalbands nog wat boeiende informatie kunt vinden? I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Zie mijn undersign zou ik zeggen... ![]() ![]() |
|
Niet zo moeilijk waar je moet zoeken natuurlijk => http://www.vampire-magazine.com http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
Zenial ![]() |
|
quote:Zeker een site die de moeite waard is! Kom er ook vaak kijken en staat onder mijn favorieten. Overzichtelijk, duidelijk, leerzaam. Gewoon, goed dus. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
ik sta er nog niet op zenial. en vervamon is tegenwoordig toch niet meer uit de hitlijsten weg te denken! ![]() dus waar wacht je nog op! ![]() |
|
Fijn label: www.graf-records.com met veel Nederlandse producties! ![]() |
|
wil jij nix van mij hebben/kopen? ![]() |
|
quote: Alleen die goedkope demo, die laatste vind ik te duur... ![]() |
|
quote: o ik doe ook meeeeee hhtp://www.hollandsmetaal.nl de naam zegt het al ![]() |
|
maar je krijgt dan ook heel wat! ![]() ik meel je wel ff ![]() |
|
quote: Prima, ik zie het wel verschijnen. Maar 8 euro voor een demo CD vind ik echt veeeels te duur! ![]() |
|
Wow, e-zines genoeg dus... Hebben we ook nog tips voor lekkere bandjes? Als in: "Mag je niet missen!!" Of kan ik beter op de zines lezen en het zelf maar beslissen? M. What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind! ![]() |
|
vervamon natuurlijk en procyon-X ![]() |
|
We gaan dit niet weer een noem-alle-nederlandse-bands-op-die-je-kent-topic maken... lees dit maar: quote: Zenial ![]() |
|
Ben ik het helemaal mee eens. Bij deze allemaal hartelijk bedankt voor jullie bijdragen en tot ziens, hoors, mails, forums etc. ![]() ![]() ![]() Later. What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind! ![]() |
|
Je kunt ook wat mensen van het forum in je MSN of ICQ lijst knikkeren, dan kom je al lullend wat meer te weten. Toffe undersign trouwens! Megadeth ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Detonation ![]() |
|
quote: ![]() ik ben niet te koop hoor ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
damn, had ik net genoeg gespaard om je te kopen ben je weer niet te koop:s ennuh geen NLse scene meer??? wat d8 je van Houwitser, Severe, Inhume, Disavowed, Pyaemia, Deification, Fluisterwoud, Extreem Eceem, enzo??? Nabua Vonveilla ![]() |
|
quote: Sinister en Thanatos zijn nog steeds bezig hoor. Welliswaar een wat andere bezetting, maar ze doen het nog wel! ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
Pestilence mag van mij wel weer terugkomen .........een van de vetste Nederlandse bands........ ![]() ![]() |
|
My madness, my sadness ![]() |
|
quote: niet godverdomme! kan ik het aanbiedingen krantje van deze week weer aan gaan passen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |