|
Auteur: |
|
|
Iemand hier nog heen? Ik ga er zijn als alles goed gaat!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Grolschbusters |
|
yes.. ik ben der.. zowel in Bladel als i Wehl.. desaster heerst! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Helaas, te ver weg..... |
|
Heej Koen!! Ook hier ? |
|
quote:hahah heb je sas nog niet gesproken dan? ik geloof dat jullie niet meer gaan ofzow... wel jammer van ons date in pannekoekenhuis.. |
|
jawel we gaan wel... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
toch maar niet geweest, veel te veel gedoe voor Desaster alleen, Maar in Bladel heerschten ze de pan uit. |
|
Goddess of Desire? bestaan die dan nog? |
|
quote: waarom zouen ze niet meer bestaan dan? |
|
whaahah VUIG je moet toch beter naar sas luisteren! wij zijn trouwens ook niet geweest, herb had ook geen auto en poop. maar we gaan toch nog wel een keer pannekoeken eten? |
|
binnekort treed Goddess of desire op in So What te Ede...entree gratis :::: 3 mei goddess of desire met voorprogramma Bij intercity station Ede-Wageningen .....50 meter lopen...... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Bonnie: Euh, ook hier jah Maar wie ben je IRL? En waar ken je mij van :D Zo'n nickname + profiel zeggen me niet veel Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Index / Concerten |