|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Even snel een vraagje; Is Zyklon dezelfde groep als Zyklon B? Bedankt. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 01-02-2003 19:16] |
|
Neen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hmmm, OK, bedankt. Bestaat Zyklon B nog? |
|
Wederom bedankt, voor dit, ditmaal betreurenswaardige, antwoord. EDIT: Ik doelde idd. op de metal Zyklon B. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 01-02-2003 19:17] |
|
Zyklon is WEL min of meer Zyklon B, dat wil zeggen, Zyklon B is er ooit mee opgehouden en Zyklon is toen met voor een deel dezelfde line-up verder gegaan jaren later. Zyklon B bestaat dus niet meer.. alles wat er van over is is Zyklon [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-02-2003 21:11] |
|
quote: Idd, vroeger was het toffe muziek en nu zuigt het. Eigenlijk zou er geen relatie mogen bestaan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ach Zyklon is ook nog best ok.. Maar wat ik idioot vind is dat ze de naam veranderd hebben, kennelijk met het oog op dat 'B' teveel refereert aan de holocaust, maar dan niet gewoon een totaal andere naam hebben gekozen, omdat ze toch ook totaal andere muziek zijn gaan maken.. Kennelijk wilden ze nog een beetje meepakken van de naamsbekendheid (of vooral beruchtheid) van 'Zyklon B' ... |
|
hehe, Now Wearing: mijn Grolsch shirt voor de onwetenden: |
|
Grolsch is smerig, zyklon b ook [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 01-02-2003 22:32] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Dude, stoer! Heb je hem toch laten drukken? Ikke ook hebben! |
|
quote: haha, Transfer papier van de week gemaakt.. jij hebben? je ken deez gewoon op transfer papier uit printe, ( in spiegelbeeld ) en opstrijken, op 'n wit shirt of we motte em erges laten drukke op een zwarte in de nek heb ik trouwes nog klein het orginele Zyklon logotje gedrukt.. ziet er wel pro uit [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 02-02-2003 12:16] |
|
Ik dacht dat Zyklon B uit Samoth, Isahn en Frost bestond. Maar die band is een hele tijd geleden al gestopt. Zyklon is de band van Samoth, Trym etc...Zal vast niet geheel ondoordacht zijn dat het (weer) Zyklon heet maar het is zeker niet de zelfde band. Zyklon B is ook een duits punk bandje, weinig interessants... |
|
Ik wilde geen ieuwe topic aanmaken voor deze vraag dus bij deze plaats ik hem hier. Klopt het dat de copyrights op Zyklon-B materiaal opgegeven zijn waardoor het legaal als MP3 en CD kopie e.d. verspreid kan worden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Chelman wat heb je een geweldige signature. Het bedrijf achter zyklon b bestaat trouwens nog steeds. Alleen is het opgedeeld in 4 nieuwe bedrijven. Agfa(bekend van de fotorolletjes), en basf(bekend van de videobanden). Maargoed hier doelde je niet op. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hij's goed he? quote: Nee daar doelde ik niet op. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
godver de godver ja het is dezelfde band @Chelman: gezien ze tegenwoordig ontkennen ooit zo geheten te hebben kan je er op los branden wat je wil Ik heb die mcd btw; Intresse in een cd-r? [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 08-05-2004 22:49] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jep, en Aldrahn van Dodheimsgard deed de vocals. |
|
alleen serieuze reacties, en geen geslowchat aub! Bruce Banner |
|
meneer B bij zyklon -B is pleite, dus nu blijft Zyklon over? mensen, post es begrijpbare dingen moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
@ wishmaster alleen vindt mijne mooier http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
hehe kweenie wat je bedoelt, maar 't zal wel.. draag 't shirt nog steeds btw, ode aan Transferpapier! |
|
Het zyklon logo heeft ook wel iets weg van het hakenkruis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
eh..niet echt. |
|
De belangrijkste overeenkomst tusse beiden is dat in beide bands (Zyklon en Zuklon- de bandleden voor 90% uit Emperor afkomstig zijn. Daar houdt het wel zon beetje op. |
|
Voor 90%? Hoe kan dat nu? Zijn er dan mensen door elkaar gedeeld of zoiets? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |