IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Computer op afstand besturen
Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-02-2003 21:24 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Wie kan mij helpen? Ik zoek een programma waarmee ik mijn computer op afstand kan besturen via internet natuurlijk. Ik weet dat ze bestaan, maar das ook alles. Ik draai win98.

Vervolgens:
Hoe groot is het beveiligingsrisico?
Wat zijn de beperkingen?



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-02-2003 21:26 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Er is Remote Desktop; maar ik geloof dat je daarvoor WinXP moet hebben.

Zoek op GooGle


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 01-02-2003 21:26 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik draai remote administrator voor over mn netwerk, werkt perfect en wellicht ook over het internet (nooit geprobeerd). Maar ik zou als ik jou was even zoeken op het forum van www.tweakers.net


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-02-2003 21:31 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ah, me is al geholpen. Microsoft biedt dat remote desktop voor win98 aan. Ik wist alleen niet waar ik precies heen moest met zoeken behalve 'remote'..ja kom je nie ver mee op google. *ashamed*

*lachend* goed dat het van onze vriendjes van microsoft is. Ik kom m'n eigen windows soms niet in, dus zal de beveiliging geen probleem zijn. *sarcasm*

[Dit bericht is gewijzigd door Argentumfeles op 01-02-2003 21:33]


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 01-02-2003 22:20 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

Je kunt ook Remotely Anywhere op je thuis-PC draaien, dan kan je met een gewone web-browser (ook achter een firewall) overal van het internet je PC bereiken, desktop overnemen, files transferen ed. Alleen wel ff opletten met de beveiliging van dat soort dingen.

[edit]spelling![/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Gwath op 02-02-2003 0:30]


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-02-2003 22:32 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 22:20 schreef Gwath het volgende:
Je kunt ook Remotely Aywhere op je thuis-PC draaien, dan kan je met een gewone web-browser (ook achter een firewall) overal van het internet je PC bereiken, desktop overnemen, files transferen ed. Alleen wel ff opletten met de beveiliging van dat soort dingen.


Thank u, ik ga es kijken.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 02-02-2003 1:38 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

kan dat niet ook gewoon met PC anywhere????
dat gebruiken ze op mn werk geloof ik...

maar hoe het werkt weet ik niet... heb wel een versie hier liggen tho


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-02-2003 2:05 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

je kan ook netOP gebruiken. is te downloaden bij download.com dacht ik



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-02-2003 2:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

ja


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen