![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *mepsmiley* ik liet me daarnet een scheet ![]() ik noem het gothic ![]() Je moeder. ![]() |
|
ja als we dat wisten kon degene meteen tegen de muur, ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik ben een hele grote fan van de Engelse romantici uit de tweede helft van de 19de eeuw.En ik draag vaak zwart.Conclusie? ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: You, fair lady, art Gothic in all thy glory, wether thou likest it or not. ![]() |
|
DIT is Gothic! ![]() Sjotjeeeeeeuuuuuuuh!!!!! ![]() Zenial ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Wind je niet op Wlad ![]() true disco chick ![]() |
|
..........Waar de smurfen huisjes staan! ![]() |
|
quote:Ik had het nog eens gedacht zie... Die duistere praktijken waarmee moppersmurf zich mee bezighield,het kon niet goed aflopen ![]() true disco chick ![]() |
|
Er is vast ook een gothicsmurf, maar die komt nooit op tv natuurlijk. ![]() |
|
http://gothic.pagina.nl/ hier komt het vandaan ![]() |
|
quote:Hmm,inderdaad,dat zal vast te choquerend geweest zijn voor al de jeugdige kijkertjes of hen op het verkeerde pad zetten... Indoctrinatie der jeugd is het,de smurfen! true disco chick ![]() |
|
Ik ben een grote fan van alles wat gothic is. Mijn eerste kennismaking met de gothic wereld was de muziek van Bauhaus en de website www.gothics.org/subculture Intussen ben ik een grote fan geworden, gothic werkt erg verslavend ![]() ![]() |
|
no text supplied ![]() |
|
[moppersmurfmodus]Ik haat gothic ![]() ![]() |
|
[moppersmurfmodus]Ik haat Moppersmurf [/moppersmurfmodus] no text supplied ![]() |
|
quote:U komt uit Belgiƫ? Oeps...ik bedoelde natuurlijk : U heerscht! ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
gothic is een muzieksoort, zielige kindjes vernoemen zichzelf na en muzieksoort, triest ![]() |
|
ah vandaar dat veel metalluisterende mensen zichzelf metalhead noemen. ![]() no text supplied ![]() |
|
als ze zich een gothichead zouden noemen oke of zeg jij ik ben een metal? ![]() |
|
nee ik noem mezelf Lykle en ik hou van gothic en metal muziek. no text supplied ![]() |
|
quote: Je hebt goede smaak. ![]() And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep ![]() |
|
quote: goed voor jou ![]() |
|
"gothic" is een levensstijl en..blah. Maar als je alles gaat herleiden, komt het hier op uit. Gothic=gotiek Gotiek=een tijdperk. De gotiek werd "gotiek" genoemd vanaf de Renaissance. Gotiek=afgeleid van het woord "gotico" Gotico betekend "barbaars" Alle gothics zijn barbaren. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 02-08-2003 21:10] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |