|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ver |
|
quote: pos0r 11.45: restate my assumptions |
|
Petje af voor intestterror, 't is mijn smaak niet, maar die 2 nummers klonken erg professioneel! Ik, Wil Schuurman |
|
De pit / acu zijn wel aardig ... Maar ooit een tijdje geleden ben ik in Zaal Brouwers geweest, maar daar heb ik tijden niets van gehoord, was wel toffe zaal. Kon je voor een avondje huren, moest je wel alles zelf doen (incl. barwerk) Ik, Wil Schuurman |
|
ZM tour lijkt me wel wat CiA doet wel mee! Ik ben best nieuwsgierig naar Attila's mening eigenlijk Styhn |
|
quote: Op onze site (zie sig) zijn 2 nummers van onze promo te downloaden! Maareh, als iemand een idee heeft over locatie ofzo, dan zegt ie het maar. Misschien kunnen we er iets mee? [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 05-02-2003 19:04] 11.45: restate my assumptions |
|
Zou super zijn! CiA wil vast meedoen, ik heb alleen helaas te weinig tijd om me er actief mee te bemoeien. Maar is een mooi initiatief (en Aerodis, waarom enfeeble er ook niet bij?) |
|
quote:Is ie niet van Katafalk ttoevallig ? |
|
ja, maar er stond katablaster i.p.v katafalk. No meat is sweater |
|
quote: Haben Sie MSN? Denn, voegen sie mir mal toe jah 11.45: restate my assumptions |
|
Heb ik gedaon, maor gij ziet er nie |
|
quote: ik ga de cd binnenkort bestellen (net als die van judgement day ik was het vergeten) ik heb al een speciaal cd -rek voor zware metalen bands. |
|
zit zeker nog niet veel in Je moeder. |
|
quote: 't gaat om kwaliteit , niet om kwantiteit. |
|
schijnbaar hebben weinig mensen hier vazal geluisterd, hoor alleen wat over intestterror (overigens ook verdiend, vette mp3's en hoor veel positiefs van mensen die ik het heb laten horen, hulde) Je moeder. |
|
verdomme, als ik het zo hoor worden we nog beroemd! No meat is sweater |
|
nu live nog waarmaken, btw, hier in zwolle zijn regelmatig onbekende bandjes in popfront die optreden. misschien moeten jullie daar eens kijken als jullie je eens vervelen Je moeder. |
|
ja ik wil best eens langskomen om die prutsers uit te lachen...* *=grap. No meat is sweater |
|
hahahahahaha Je moeder. |
|
quote: dan mis je er nog 1 |
|
quote: en die is??? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |