IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Computerspelletje van Iron Maiden Volgende pagina
1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 02-02-2003 12:26 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Enkele jaren terug is er een computerspelletje van Iron Maiden uitgekomen. Weet iemand of dat spelletje ergens te downloaden is?

[edit] nou ja van Iron Maiden...vooral Eddy speelt er de hoofdrol in [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 02-02-2003 12:29]



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-02-2003 12:37 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Er is een demo van die je kan downloaden. Ik heb hem even gespeeld en ik wist niet hoe snel ik het weer van mn computer af moest krijgen. Op zich 'wel grappig' omdat een hoop dingen bekend voorkomen, maar als computerspel zelf erg slecht.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 02-02-2003 13:35 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Het spel heet 'Ed Hunter'. Op Kazaa kun je wellicht iets vinden.


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-02-2003 14:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

op welke cd staat die als je ed hunter intypt krijg je van alles cd1/2/3 op welke staat het spel?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-02-2003 14:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 14:06 schreef Orion het volgende:
op welke cd staat die als je ed hunter intypt krijg je van alles cd1/2/3 op welke staat het spel?


Uit mijn hoofd zeg ik CD3 (ik heb die Ed Hunter-box jaren geleden ooit eens van een klasgenoot geleend).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-02-2003 14:14 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dank u ff downen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 02-02-2003 14:21 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 14:14 schreef Orion het volgende:
dank u ff downen
als ik 'ed hunter' intyp en dan op software druk, krijg ik geen zoekresultaten


changed to 'ouwe'


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-02-2003 14:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 14:21 schreef dzouwe het volgende:
als ik 'ed hunter' intyp en dan op software druk, krijg ik geen zoekresultaten


gebruik dc (direct connect ) 100000000X beter dan dat kazaa troep


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 02-02-2003 14:30 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 14:27 schreef Orion het volgende:
gebruik dc (direct connect ) 100000000X beter dan dat kazaa troep
site????


changed to 'ouwe'


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-02-2003 14:32 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 14:27 schreef Orion het volgende:
gebruik dc (direct connect ) 100000000X beter dan dat kazaa troep


Ja, of niet!
Ik heb dat direct connect ook nu EN IK KAN ER GEEN RUK MEE!!!
Ik heb paar Gig. voor uploads aangegeven, ik kan inloggen op die hubs, maar als ik wat zoek dan vind hij gewoon niets en dan maakt het niet uit wat ik zoek, hij vind gewoon niets.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-02-2003 14:44 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 februari 2003 14:32 schreef No Nonsense het volgende:
Ja, of niet!
Ik heb dat direct connect ook nu EN IK KAN ER GEEN RUK MEE!!!
Ik heb paar Gig. voor uploads aangegeven, ik kan inloggen op die hubs, maar als ik wat zoek dan vind hij gewoon niets en dan maakt het niet uit wat ik zoek, hij vind gewoon niets.


ga naar een andere hub; zie het Direct Connect topic


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-02-2003 14:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 14:32 schreef No Nonsense het volgende:
Ja, of niet!
Ik heb dat direct connect ook nu EN IK KAN ER GEEN RUK MEE!!!
Ik heb paar Gig. voor uploads aangegeven, ik kan inloggen op die hubs, maar als ik wat zoek dan vind hij gewoon niets en dan maakt het niet uit wat ik zoek, hij vind gewoon niets.


Ach, ik gebruik eMule en zoeken binnen het programma doe ik al lang niet meer. Je bent dan bijvoorbeeld afhankelijk van wie er op dat specifieke moment op die specifieke server ingelogd is en zo. Voor eDonkey/eMule zijn er talloze websites om te vinden wat je zoekt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 04-02-2003 12:45 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ik heb de cd's thuisliggen, voor de liefhebbers wil ik ze wel branden.

[Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 04-02-2003 12:46]


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 04-02-2003 12:57 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 14:32 schreef No Nonsense het volgende:
Ja, of niet!
Ik heb dat direct connect ook nu EN IK KAN ER GEEN RUK MEE!!!
Ik heb paar Gig. voor uploads aangegeven, ik kan inloggen op die hubs, maar als ik wat zoek dan vind hij gewoon niets en dan maakt het niet uit wat ik zoek, hij vind gewoon niets.

Dan moet je het ding waarschijnlijk in de passive mode zetten.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 04-02-2003 23:03 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Als ik mij goed herinner staat de installatie software op CD2 en het spel zelf op CD3. Ik heb het zelf een paar keer gespeeld, maar waar ik me echt aan ging irriteren was dat elke keer als je dood ging (wat nogal vaak was in het begin) de ondersteunende muziek ook weer opnieuw begin, en na tien keer de eerste helft van Phantom Of The Opera te horen gaat dat wel vervelen.

Maar goed, ik heb het spel zelf niet (had het destijds geleend bij de bieb), maar ik weet wel dat het grootste deel van de bestandsruimte aan het spel opging aan de ondersteunende muziek.

NP: HammerFall - The Unforgiving Blade


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-02-2003 23:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het spel is vooral leuk door de nostalgie; je zit in de werelden van de platenhoezen; erg leuk!

Weet iemand hoe je met dat spel kan saven?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-02-2003 23:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 februari 2003 12:45 schreef Iron Maiden het volgende:
Ik heb de cd's thuisliggen, voor de liefhebbers wil ik ze wel branden.
Zou je voor mij een kopietje kunnen fikken? Zou ik heel blij mee zijn.. Een maat van me heeft ze 3 jaar geleden ook geprobeerd voor me te fikken maar die kwam niet door de kopieerbeveliging heen destijds.. Met Nero moet dat geen punt zijn nu lijkt me...



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-02-2003 23:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zit er kopieerbeveiliging op? LOL


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 05-02-2003 12:53 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 23:30 schreef Judge M. het volgende:
Zou je voor mij een kopietje kunnen fikken? Zou ik heel blij mee zijn.. Een maat van me heeft ze 3 jaar geleden ook geprobeerd voor me te fikken maar die kwam niet door de kopieerbeveliging heen destijds.. Met Nero moet dat geen punt zijn nu lijkt me...

No probs. En als ik nie langs die kopieerbeveiliging komt, doet mijn computerwizkid ut wel ff


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-02-2003 12:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

moet ik anders n=mijn adres effe mailen



Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 05-02-2003 12:59 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 12:58 schreef Judge M. het volgende:
moet ik anders n=mijn adres effe mailen

Lijkt me wel zo handig:
ironmaiden_4ever@hotmail.com

Zal um vanavond gelijk ff branden.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-02-2003 13:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

u heeft mail



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2003 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iron Maiden, heeft Raj alweer MSN ? Ik moet weer even met hem overleggen!


bean
Usericon van bean
Posted 05-02-2003 14:40 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

Het spel is echt saai. je speelt het alleen maar met de muis en je kan niet saven.
zijn er trouwens cheat codes van? Ik ben nooit verder gekomen dan level 2



Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 06-02-2003 20:27 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 13:44 schreef Jenje het volgende:
Iron Maiden, heeft Raj alweer MSN ? Ik moet weer even met hem overleggen!

Wanneer wilde je overleggen? Raj moet wel ff inloggen dan op mijn pc, de zijne staat nog niet op internet aangesloten.

quote:
Op 5 februari 2003 14:40 schreef bean het volgende:
Het spel is echt saai. je speelt het alleen maar met de muis en je kan niet saven.
zijn er trouwens cheat codes van? Ik ben nooit verder gekomen dan level 2

Ik ben al eens door het 4e level gekomen, dus het is te doen.



Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 06-02-2003 20:40 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

'k zag laatst psycho circus spel staan, van Kiss.... heeft elke grote band tegenwoordig een spel


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen