|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Enkele jaren terug is er een computerspelletje van Iron Maiden uitgekomen. Weet iemand of dat spelletje ergens te downloaden is? [edit] nou ja van Iron Maiden...vooral Eddy speelt er de hoofdrol in [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 02-02-2003 12:29] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Het spel heet 'Ed Hunter'. Op Kazaa kun je wellicht iets vinden. |
|
op welke cd staat die als je ed hunter intypt krijg je van alles cd1/2/3 op welke staat het spel? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Uit mijn hoofd zeg ik CD3 (ik heb die Ed Hunter-box jaren geleden ooit eens van een klasgenoot geleend). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
dank u ff downen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:als ik 'ed hunter' intyp en dan op software druk, krijg ik geen zoekresultaten changed to 'ouwe' |
|
quote: gebruik dc (direct connect ) 100000000X beter dan dat kazaa troep Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:site???? changed to 'ouwe' |
|
quote: Ja, of niet! Ik heb dat direct connect ook nu EN IK KAN ER GEEN RUK MEE!!! Ik heb paar Gig. voor uploads aangegeven, ik kan inloggen op die hubs, maar als ik wat zoek dan vind hij gewoon niets en dan maakt het niet uit wat ik zoek, hij vind gewoon niets. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: ga naar een andere hub; zie het Direct Connect topic Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ach, ik gebruik eMule en zoeken binnen het programma doe ik al lang niet meer. Je bent dan bijvoorbeeld afhankelijk van wie er op dat specifieke moment op die specifieke server ingelogd is en zo. Voor eDonkey/eMule zijn er talloze websites om te vinden wat je zoekt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb de cd's thuisliggen, voor de liefhebbers wil ik ze wel branden. [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 04-02-2003 12:46] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Dan moet je het ding waarschijnlijk in de passive mode zetten. |
|
Als ik mij goed herinner staat de installatie software op CD2 en het spel zelf op CD3. Ik heb het zelf een paar keer gespeeld, maar waar ik me echt aan ging irriteren was dat elke keer als je dood ging (wat nogal vaak was in het begin) de ondersteunende muziek ook weer opnieuw begin, en na tien keer de eerste helft van Phantom Of The Opera te horen gaat dat wel vervelen. Maar goed, ik heb het spel zelf niet (had het destijds geleend bij de bieb), maar ik weet wel dat het grootste deel van de bestandsruimte aan het spel opging aan de ondersteunende muziek. NP: HammerFall - The Unforgiving Blade For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Het spel is vooral leuk door de nostalgie; je zit in de werelden van de platenhoezen; erg leuk! Weet iemand hoe je met dat spel kan saven? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Zou je voor mij een kopietje kunnen fikken? Zou ik heel blij mee zijn.. Een maat van me heeft ze 3 jaar geleden ook geprobeerd voor me te fikken maar die kwam niet door de kopieerbeveliging heen destijds.. Met Nero moet dat geen punt zijn nu lijkt me... |
|
Zit er kopieerbeveiliging op? LOL The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: No probs. En als ik nie langs die kopieerbeveiliging komt, doet mijn computerwizkid ut wel ff Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
moet ik anders n=mijn adres effe mailen |
|
quote: Lijkt me wel zo handig: ironmaiden_4ever@hotmail.com Zal um vanavond gelijk ff branden. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
u heeft mail |
|
Iron Maiden, heeft Raj alweer MSN ? Ik moet weer even met hem overleggen! |
|
Het spel is echt saai. je speelt het alleen maar met de muis en je kan niet saven. zijn er trouwens cheat codes van? Ik ben nooit verder gekomen dan level 2 |
|
quote: Wanneer wilde je overleggen? Raj moet wel ff inloggen dan op mijn pc, de zijne staat nog niet op internet aangesloten. quote: Ik ben al eens door het 4e level gekomen, dus het is te doen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
'k zag laatst psycho circus spel staan, van Kiss.... heeft elke grote band tegenwoordig een spel The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |