|
Auteur: |
|
|
Nadat tientalle enthousiaste huisvrouwen (met verlengde ketting) al kwijlend de Kringspiertyfus demo in huis hebben gehaald, besloten Elmer, Joe-Bob en Edgar Tyfus dat het tijd werd dat deze wandelende cellulitushopen zich in een romantisch KST-shirt gingen hullen... Laat die pot friet met zalf staan, zet Ophrah uit en ren naar je pc. Met een meeltje naar kringspiertyfus@hotmail.com kun je voor het luttelige bedrag van 10 euro (excl. verzendkotsen)een shirt bestellen en je schoonmoeder jaloerser dan een joods homofiele bosjesnegeres krijgen! Voor een impressie van de shirts: home.quicknet.nl/qn/prive/m.warbroek/kstshirt1.jpg home.quicknet.nl/qn/prive/m.warbroek/shirts.jpg Daarnaast zal KST op 28 februari voor het eerst live de boel komen verzieken. Tesamen met Imbolc en Martyrs of Darkness zullen de Tyfus broers met flink wat wattage de klonten in je kontsnor eruit blasten! Wil je ook een zaal vol klonterige kontsnorren, mail dan naar kringspiertyfus@hotmail.com, en/of kijk op http://listen.to/kringspiertyfus. |
|
hoi, ik heb je gemailt, maar je mailt niet terug! changed to 'ouwe' |
|
Inside-lie heeft de cd gerecenseerd. http://www.zwaremetalen.com/recensie/944.html |
|
Bedankt, ik liep weer es vast hier... |
|
na een 1ste luisterbuurd op jullie site , versta ik geen bal van de teksten |
|
quote:tuurlijk, anders kop je toch gewoon 1 cedee en heb je ze allemaal |
|
Das dan mooi want dan hoef je maar 1 cd te kopen en heb je ze meteen allemaal... heb je meer geld voor bier Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote: Tip (als je kunt lezen natuurlijk): lees de texten |
|
Sorry dat we niet direct gereplied hebben. Hele mailbox staat vol, maar we willen eerst ff weten hoeveel de verzendkotsen zijn. Morgen krijgt iedereen antwoord. Bedankt voor de recensie trouwens! |
|
Hahaha... Graag gedaan hoor, vond het een tof schijfje! Trouwens, gaaf dat jullie op mijn verjaardag spelen, jammer dat ik er dan niet ben! |
|
Je hebt mail trouwens! |
Index / Heavy Metal |