IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ticketservice Nederland Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-02-2003 10:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

3,20 dat zijn gewoon twee biertjes!!!!!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-02-2003 12:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 februari 2003 22:28 schreef Valorian666 het volgende:
Uiteindelijk wel weer mijn kaarten weten te vinden, na eerst thuis te hebben moeten nakijken hoe dat fuckin' fest heette.

Hehehe als ik concertkaartjes ga halen maak ik nu eerst een papiertje waar ik duidelijk opschrijf hoe het feest heet, welke bands er spelen en waar en wanneer het is. Je kan die miepen wel vertellen hoe de bands heten maar dat snappen ze toch niet. Of ze willen het niet snappen. "Wat? Prostitute Disfigurement? Hoe schrijf je dat?"


Zenial


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2003 13:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

we worden gewoon getreiterd jongens, gedemoniseerd zelfs!!



[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-02-2003 13:00]


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 27-02-2003 13:29 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 27 februari 2003 12:56 schreef Zenial het volgende:
...
"Wat? Prostitute Disfigurement? Hoe schrijf je dat?"





Right on!


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 27-02-2003 13:31 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Maar, zullen we die petitie nog gaan regelen Helmet?


Dit slaat nergens op.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2003 13:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2003 13:31 schreef mörke het volgende:
Maar, zullen we die petitie nog gaan regelen Helmet?
Lijkt me wel een goed plan, ik heb niet de indruk dat er iets gaat gebeuren op deze manier. En zo heel veel werk is een petitie niet.

Zoals ik al vroeg, zijn er ondertussen nog andere mensen die contact hebben gehad met de NMA?



I'm not being rude. You're just insignificant.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 27-02-2003 19:48 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 12:56 schreef Zenial het volgende:
Hehehe als ik concertkaartjes ga halen maak ik nu eerst een papiertje waar ik duidelijk opschrijf hoe het feest heet, welke bands er spelen en waar en wanneer het is. Je kan die miepen wel vertellen hoe de bands heten maar dat snappen ze toch niet. Of ze willen het niet snappen. "Wat? Prostitute Disfigurement? Hoe schrijf je dat?"

lol, ik deed op een gegeven moment maar gewoon een shirt aan van de band waar ik kaartjes voor ging halen "hier (wijzend naar shirt) wil ik voor dan en dan 4 kaartjes "
Werkte perfect


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 27-02-2003 19:55 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 13:33 schreef helmet het volgende:
Lijkt me wel een goed plan, ik heb niet de indruk dat er iets gaat gebeuren op deze manier. En zo heel veel werk is een petitie niet.

Zoals ik al vroeg, zijn er ondertussen nog andere mensen die contact hebben gehad met de NMA?




Twan, kan jij misschien anders eens naar de KvK in Tilburg willen stappen en het uitreksel van 013 Popcentrum 18026213 (zie achterkant kaartje) willen opvragen? Daar staan namelijk volgens het kaartje de verkoopvoorwaarden in. Daar moet dus in uigelegd staan waaruit die servicekosten moeten bestaan


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-02-2003 0:26 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2003 19:55 schreef Bintmeister het volgende:
Twan, kan jij misschien anders eens naar de KvK in Tilburg willen stappen en het uitreksel van 013 Popcentrum 18026213 (zie achterkant kaartje) willen opvragen? Daar staan namelijk volgens het kaartje de verkoopvoorwaarden in. Daar moet dus in uigelegd staan waaruit die servicekosten moeten bestaan
"De algemene 013-verkoopvoorwaarden KvK 18026213 St. Popcluster zijn van kracht."

Ja, daar lijkt het wel op. Nou, dat wil ik wel doen... volgens mij vallen de kosten van het opvragen van een uittreksel wel mee, dus dat moet dan maar. Kan het alleen niet specifiek nazoeken, want dat onderdeel van de site is alleen van 8 tot 24 uur bereikbaar (i.v.m. onderhoud). Zal het morgen nog wel even opzoeken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-02-2003 2:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

uittreksel opvragen kost iets van 5 euro. Soms mag je die dingen gratis inzien, maar dat weet ik ook allemaal niet meer precies. Feit is wel dat alle regelingen, ook met betrekking tot die service kosten, daar in moeten staan. Zo kan je dus ook zien waar zij die kosten over heffen en of dat terecht is. Anders een brief/mail naar radar ofzo sturen of massaal bellen tijdens een uitzending van radar.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-02-2003 9:42 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Als je wil weten hoe het bij ons werkt met servicekosten enzo, de Belgische tegenhanger van ticketserive is www.goformusic.be We betalen ook wel reserveringskosten en vaak worden de tickets aangetekend verstuurd (bij grote bedragen of veel tickets), maar de kosten liggen bijlnage niet zo hoog als bij jullie.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-02-2003 13:36 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

kijk als je daarvoor reserveringskosten moet betalen kan ik het me enigszins voorstellen, maar als je direct aan de box-office kaartjes haalt hoeft er helemaal geen fuck gereserveerd te worden... De enige service die ik kan bedenken is dat als je in de voorverkoop je kaartjes haalt, dat je zeker bent van een toegansbewijs. Maar om daar nou 1/4 van de entreegelden voor te betalen...
Voor hun is het ook alleen maar beter dat er zoveel mogelijk kaarten in de voorverkoop worden verkocht. Dan hebben ze en zekerheid van inkomen en geen ellelange rijen op de concertdag zelf.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-02-2003 13:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Hmpf, nou dacht ik dus, als iemand dat nou ook even voor TSN doet, dan kunnen we eens zien hoe alles in elkaar steekt. Maar wat ik tegenkom in de database van de KvK slaat geen hout:

Naam: TICKETSERVICE NEDERLAND B.V. I.O.
Vestigingsplaats: 2517KM 'S-GRAVENHAGE
KvK-inschrijfnummer: 27166027 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister

Hoe de hell kan TSN nog steeds In Oprichting zijn? En wat wil die status zeggen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-02-2003 13:51 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ok.. hmmm... dat is zeer vaag...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-02-2003 20:42 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Die petitie wil ik maar al te graag tekenen en als ik ergens mee zou kunnen helpen houd ik me aanbevolen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-03-2003 2:14 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 20:42 schreef Phaestus het volgende:
Die petitie wil ik maar al te graag tekenen en als ik ergens mee zou kunnen helpen houd ik me aanbevolen.


als je in de buurt van den haag woont, zou je voor ons het uittrekstel ban TSN bij de KVK in Den Haag kunnen halen Kost hooguit 5 euro. Krijg je wel bier van ons, mochten we je nog eens zien


Wel vaag eigenlijk. Heb ik een agendaatje meegenomen van 013. Staat er achter op "servicekosten 013 is aangesloten bij Ticketservice. Service-kosten: dit zijn vvk administratie- en servicekosten." Dat terwijl er achter op een kaartje van de Ticketservice staat dat ze de verkoopvoorwaarden van de organisator (hier 013) gebruiken. Leuke circel redenatie krijg je dan...
Beetje vage uitleg trouwens ook. Het voordeel van kaarten verkopen in de voorverkoop is juist dat je geen reserveringen hoeft bij te houden, dus minder administratie nodig hebt En servicekosten = iets + servicekosten... pff.... lijkt wel of een allochtoon dat op geschreven heeft....

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 03-03-2003 17:51]


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 03-03-2003 16:43 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Hrm vaag inderdaad..

Ik woon niet dichter bij Den Haag dan jij.. en daarbij heb ik helaas geen tijd om naar Den Haag te gaan..



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-03-2003 17:51 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 16:43 schreef Phaestus het volgende:
Hrm vaag inderdaad..

Ik woon niet dichter bij Den Haag dan jij.. en daarbij heb ik helaas geen tijd om naar Den Haag te gaan..




helaasch


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen