|
Auteur: |
|
|
Laten we het daar inderdaad eens over hebben....we hebben het al eerder over een meeting gehad, en ik ben erg nieuwsgierig naar jullie! Willen jullie een meeting bij ons thuis? of liever op een concert of gothicfeest? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Een feest kan je overal maken! |
|
ergens een gothic feestje bouwen ?? |
|
Feest? Waar, bier? Ikke uitgenodigd? Wanneer? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De 'gewone' trein is wel stukken goedkoper hoor, ietsiepietsie minder snel, maar met een paar leute zitten maken op de trein heeft ook z'n charmes... en daarmee geraak je overal! Jah, hoe zit dat nu met die meeting? |
|
quote:Ja....dat heb ik nog niet helemaal duidelijk! Komt wel..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Via St-Niklaas of Antwerpen-Berchem,dan? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Inderdaad.... overstappen te Antwerpen-Berchem op de internationale trein.... Kun je kiezen waar je uitstapt in Nederland (Roosendaal, Dordrecht, Rotterdam, Den Haag geloofik).... Of wij komen gewoon naar België... Frontline (Gent) was best gezellig de afgelopen keer..... |
|
Jaaaaaaaah, komen jullie naar de Frontline, meteen als michiel speelt, voila, geregeld. (Help me er wel ff aan herinneren dat één fles wijn genoeg is.) |
|
quote:Wanneer is dat? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Dat zou ik theoretisch moeten kunnen vinden aangezien ik toch 3 maanden in Gent gewerkt & gewoond heb? |
|
quote:Er wordt aan gewerkt.... ZOdra het bevestigd is laat ik het z.s.m. weten... |
|
ben ook belg, en wil gerust ook eens afkomen the mercy of the lord is neverending |
Index / Algemeen |