IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : ff de grens over?
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-08-2001 21:24 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

'k Heb er vandaag nog mee in mijn handen gestaan:een boekje met uurregelingen van de Thalys(=internationale trein).Op die manier raak ik in Amsterdam Centraal,Rotterdam of Schiphol.Vraag is alleen:wanneer en waar kunnen jullie?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 13-08-2001 21:38 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Laten we het daar inderdaad eens over hebben....we hebben het al eerder over een meeting gehad, en ik ben erg nieuwsgierig naar jullie! Willen jullie een meeting bij ons thuis? of liever op een concert of gothicfeest?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Fire
Usericon van Fire
Posted 13-08-2001 22:37 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 13 augustus 2001 21:38 schreef suzanne het volgende:
Laten we het daar inderdaad eens over hebben....we hebben het al eerder over een meeting gehad, en ik ben erg nieuwsgierig naar jullie! Willen jullie een meeting bij ons thuis? of liever op een concert of gothicfeest?
Een feest kan je overal maken!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2001 22:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ergens een gothic feestje bouwen ??


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-08-2001 22:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Feest? Waar, bier? Ikke uitgenodigd? Wanneer?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-08-2001 22:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2001 21:24 schreef madeline usher het volgende:
'k Heb er vandaag nog mee in mijn handen gestaan:een boekje met uurregelingen van de Thalys(=internationale trein).Op die manier raak ik in Amsterdam Centraal,Rotterdam of Schiphol.Vraag is alleen:wanneer en waar kunnen jullie?



De 'gewone' trein is wel stukken goedkoper hoor, ietsiepietsie minder snel, maar met een paar leute zitten maken op de trein heeft ook z'n charmes... en daarmee geraak je overal! Jah, hoe zit dat nu met die meeting?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-08-2001 9:31 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2001 22:50 schreef Asherah het volgende:
Jah, hoe zit dat nu met die meeting?
Ja....dat heb ik nog niet helemaal duidelijk! Komt wel.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-08-2001 12:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2001 22:50 schreef Asherah het volgende:
De 'gewone' trein is wel stukken goedkoper hoor, ietsiepietsie minder snel, maar met een paar leute zitten maken op de trein heeft ook z'n charmes... en daarmee geraak je overal! Jah, hoe zit dat nu met die meeting?


Via St-Niklaas of Antwerpen-Berchem,dan?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-08-2001 14:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Inderdaad.... overstappen te Antwerpen-Berchem op de internationale trein.... Kun je kiezen waar je uitstapt in Nederland (Roosendaal, Dordrecht, Rotterdam, Den Haag geloofik).... Of wij komen gewoon naar België... Frontline (Gent) was best gezellig de afgelopen keer.....



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-08-2001 19:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jaaaaaaaah, komen jullie naar de Frontline, meteen als michiel speelt, voila, geregeld. (Help me er wel ff aan herinneren dat één fles wijn genoeg is.)


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 15-08-2001 8:08 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 19:37 schreef Asherah het volgende:
Jaaaaaaaah, komen jullie naar de Frontline, meteen als michiel speelt, voila, geregeld.
Wanneer is dat?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Marty
Usericon van Marty
Posted 15-08-2001 8:13 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 14:21 schreef Judge M. het volgende:
Inderdaad.... overstappen te Antwerpen-Berchem op de internationale trein.... Kun je kiezen waar je uitstapt in Nederland (Roosendaal, Dordrecht, Rotterdam, Den Haag geloofik).... Of wij komen gewoon naar België... Frontline (Gent) was best gezellig de afgelopen keer.....


Dat zou ik theoretisch moeten kunnen vinden aangezien ik toch 3 maanden in Gent gewerkt & gewoond heb?



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-08-2001 10:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 augustus 2001 8:08 schreef suzanne het volgende:
Wanneer is dat?
Er wordt aan gewerkt.... ZOdra het bevestigd is laat ik het z.s.m. weten...



The Black-FoX
Buaidh no bàs
Usericon van The Black-FoX
Posted 20-08-2001 11:37 by The Black-FoX Wijzig reactieProfiel van The Black-FoXQuote dit bericht

ben ook belg, en wil gerust ook eens afkomen


the mercy of the lord is neverending


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen