IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : lords of chaos Vorige pagina
De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 07-07-2003 22:59 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 22:55 schreef R. het volgende:
Zal iemand toevallig de webschijt waar dit boek in html/tekst staat met mij willen delen, aangezien ik krap bij kas ben en dit boek erg graag zou willen lezen.

Volgens mij kun je em wel downloaden (kazaa ofzo..). En ook al had je geld, het boek schijnt even niet verkrijgbaar te zijn...
Mooi dat ik em al heb

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 08-07-2003 0:44 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 22:59 schreef De Demoon het volgende:
Volgens mij kun je em wel downloaden (kazaa ofzo..). En ook al had je geld, het boek schijnt even niet verkrijgbaar te zijn...
Mooi dat ik em al heb

Hebben ze hem uit de handel gehaald dan?
Ik heb dat boek vrij makkelijk bij de lokale boekhandel kunnen bestellen en binnen 4 dagen kunnen krijgen.

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Egregius
Usericon van Egregius
Posted 08-07-2003 0:57 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Iedereen zegt dat ie zo bagger is, maar dat valt reuze mee.

'Al die verdraaide feiten' zijn voor mij ook nooit echt duidelijk geworden.

Ik heb geen zin om alle underground metalmags er op na te lezen uit begin jaren 90, noch zin om al die gasten brieven te schrijven over hun ervaringen, noch heb ik de illusie dat de info die daar uit komt veel betrouwbaarder zou zijn.

Ik wist eerst niets over de Noorse scene, en alhoewel sommige bands bijna compleet genegeerd worden (Darkthrone bijv), heb ik toch nu een beter beeld. Nu kan ik zelf opmerkingen over die hele Varg/Therion episode zelf contextualiseren.

R.
Usericon van R.
Posted 08-07-2003 1:09 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 0:57 schreef Egregius het volgende:
Iedereen zegt dat ie zo bagger is, maar dat valt reuze mee.

'Al die verdraaide feiten' zijn voor mij ook nooit echt duidelijk geworden.

Ik heb geen zin om alle underground metalmags er op na te lezen uit begin jaren 90, noch zin om al die gasten brieven te schrijven over hun ervaringen, noch heb ik de illusie dat de info die daar uit komt veel betrouwbaarder zou zijn.

Ik wist eerst niets over de Noorse scene, en alhoewel sommige bands bijna compleet genegeerd worden (Darkthrone bijv), heb ik toch nu een beter beeld. Nu kan ik zelf opmerkingen over die hele Varg/Therion episode zelf contextualiseren.

Volgens mij valt er niet zoveel over darkthrone te vertellen, aangezien er geen moorden en fraten aanzitten. Kan aan mij liggen.

Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 17-10-2004 15:20 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

Ik heb het boek een week of 2 terug gewoon bij bol.com bestelt, voor 18,33.
Voor mij als 16-jarig kereltje is het toch wel handig om het verhaal te horen, want op internet lult iedereen maar wat.

Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-10-2004 15:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

alsof dat boek wel de realiteit bevat

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 17-10-2004 16:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ben hem nu aan het lezen. En waar of niet waar, ik vind hem geweldig...vooral die stukken waar Varg over z'n nieuwe levensfilosofie verhaalt (of iemand anders die zegt dat Varg dat gezegd heeft etcetc)...

Maar goed, ik vind hem dus wel te pruimen en of het nu wel of niet allemaal waar is, geen idee...zal wel ergens in het midden liggen ofzo.

Hatsjikidee!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-10-2004 19:51 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik heb 'Lords Of Chaos' zelf al enige jaren in mijn bezit en hoewel ik voor de aanschaf al had gehoord dat er nogal veel sensatieverhalen en onwaarheden instonden vind ik het toch een best goed boek. Waar ik me echter wel over verbaasde, was toen ik het boek bij Donner in Rotterdam zag staan met een sticker erop 'winner of the award for best rock/metal book' ofzo .

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-10-2004 19:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb het jaren geleden een keer deftig doorgelezen (maar details opdreunen gaat niet lukken)..en daarbij meer dan eens mijn wenkbrauwen gefronst met al die indianenverhalen.
Laten we er gewoon eens over ophouden. Er is immers nog steeds een levende BM scene, ...wat veel meer de moeite loont om te volgen dan al dat oude gezeur.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 17-10-2004 19:57]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Destroyer Of ZOG
Europa Ontwaak
Usericon van Destroyer Of ZOG
Posted 17-10-2004 20:20 by Destroyer Of ZOG Wijzig reactieProfiel van Destroyer Of ZOGQuote dit bericht

Ik heb het nog nooit gelezen. En dat boeit me niks omdat het toch maar een partij gezwets is. In die tijd (1989/90/91) ging ik ook met BMers om waar ik toendertijd mee op school zat dus ik weet eigenlijk al alles uit de eerste hand toen al die onzin gebeurde. Dat boek is gewoon een veredeld roddelblad, de enigste nuttige functie van dat boek is hem naast je plee zetten en je reet ermee af te vegen als je gescheten hebt.

Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken.

Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 17-10-2004 21:50 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Ik heb het boek ook, vond het leuk om te lezen, of het nou allemaal waar is of niet.

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-10-2004 20:04 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 10:50 schreef Gangrad het volgende:
Black Circle Boys is echt de overtreffende trap van ongelofelijk kut! Vooral die bijeenkomsten in het bos....

Heb 'm ook gezien,onlangs. Dikke bullshit allemaal.Gewoon het product van bijgelovige,godvrezende Amerikaantjes.Heb me kapot gelachen,dat wel.

Een film over 'Lords of chaos?' Eerst de gebeurtenissen,dan het boek,dan de cd en nu op het witte doek? Gaan ze onze lieve families nog wat meer de stuipen op het lijf mee jagen. Ik hou trouwens niet van verfilmde boeken. Ik draai liever een film af in m'n hoofd die zich bij het lezen van een boek afspeelt.

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com