|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey Snagger, ik denk dat je je antwoord hebt? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tja..... Ik vraag me af waarom dat jongetje en zijn vriendjes op het station aan het rondhangen waren? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-02-2003 17:44] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Treintjes kijken natuurlijk! |
|
quote:En vrolijk sigaretjes roken, rondscooteren en mensjes pesten, zeker? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Zoiets .. Waarschijnlijk. |
|
nog geen reden om iemand dood te schieten.. changed to 'ouwe' |
|
Tuurlijk wel joh. Hoe dommer de reden hoe beter, toch teveel mensen op deze wereld. |
|
das waar... laat ze dan es beginnen in irak changed to 'ouwe' |
|
en Amerika en Engeland en Rusland en China en heel afrika zo .. opruiming ! |
|
als je engeland uitmoord, zijn er een hoop leuke bands weg changed to 'ouwe' |
|
Die mogen blijven dan .. Als die Blair maar flink wegrot |
|
inderdaad.... als we toch bezig zijn, bush ook changed to 'ouwe' |
|
Graag |
|
afrika uitmoorden? dude, dat doen wij al (westerse landen etc etc) blabla.. politiek... blabla.. kapitalisme.. hehe |
|
quote: nou wat zullen we cradle toch missen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik hoorde iemand zeggen dat ze Afrika willen uitmoorden... nou dan heb ik nog een interresante theorie.. De hongersnood is makkelijk op te lossen, iedereen in afrika en andere arme landen een kleine ingreep... zodat er geen kinderen meer geboren kunnen worden...Het is niet slcht voor de economie... Afrika is toch geen afzetmarkt... En het scheeld hoop geld van goede doelen... Alleen eenmalig geld voor de ingreep is nodig... En er komen weer meer banen vrij aangezien veel grote bedrijven daar vestigingen hebben....Dat is mooi in dalende economie...Op de plekken waar al die mensen hebben gewoond kan natuur komen... is goed voor de Natuur.... kan het nog beter??? d8 het nie Nabua Vonveilla |
|
quote:Wij doen iets veel ergers, wij houden ze met onze voedselhulp op het randje van afsterven .. |
|
lees mijn theorie en je weet hoe je dat tegen gaat... Nabua Vonveilla |
|
quote:Kost geld Nog makkelijker .. GEEN enkele vorm van hulp meer. Geen voedsel geld etc. Er sterven miljoenen afrikanen, degene die overleven hebben meer voedsel en betere kansen En ze worden gedwongen zelf eens wat te doen om te overleven ipv de westerse hulp opkanen |
|
als je da doet heb je morgen nog 500 miljoen buitenlanders die om aziel vragen Nabua Vonveilla |
|
quote:Poort dicht natuiurlijk. Eerst zorgen dat de mensen die er nu zijn zich een beetje ontwikkelen |
|
Daarvoor hebben er tevee mensen de fout gemakt om op links te stemmen... Nabua Vonveilla |
|
tja .. |
|
daar zullen wij allen. nog lang spijt van hebben... strax als over 3 jaar alle grote steden zijn verpaupert... de "zwarte" clans de steden overheersen... de algemene nederlandse inteligentie achteruit gaat(veel zijn ongeschoold) en NL dus een puinhoop is... Nabua Vonveilla |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |