|
Auteur: |
|
|
Haha, ja heb er nog lp's van. Liep vroeger ook met zo'n jas, hoed en zonnebril ( ) Bazzio Attacks!!! |
|
quote: hehe. toch vond (vind) ik ze best cool. "The specials" hebben ook best goede nummers. maar na een tijdje gaat het wel vervelen. |
|
Madness heerst! Als ik daar ooit nog eens CD's van mag tegenkomen, behalve die duffe "best of" cd... Wauw. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Erg cool inderdaad. Download eens 'House of Fun', een erg lekker nummer ook Yup, Madness doet 't wel hier! |
|
Gasten zijn top! Is er trouwens iets interessants uit die reunie gekomen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ben vorig jaar bijna nog naar een live optreden geweest... helaas stond Sjaggie (ofzo) in het voorprogramma en dat trok ik niet (pak em beet net 10 min denk ik) dus toen ben ik maar weggegaan, best jammer want ik had ze best graag eens live willen zien Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ben dan geen die-hard blackmetalhead, maar ik vind ze wel helemaal te gek. Althans, die feestnummers wel, die rustige bagger liedjes hoeven voor mij niet! |
|
Madness is te gek. Night Boat to Cairo en Baggy Trousers zijn ook nog 2 geweldige nummers van ze (en best wel bekend). Altijd leuk als je ergens uit gaat en er een nummertje madness gedraait wordt. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Vind het wel geinig om te horen, maar iets van kopen gaat me weer te ver .. |
|
Madness is melig, ik wordt er altijd vrolijk van... |
|
Madness is cool! lekkere vrolijke springmuziek! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ONE STEP BEYOND, jiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaa Madness is zalig Welcome to the house of fun... It must be love, love, love Zalige band van begin de jaren tachtig, toen stonden de hitlijsten tenminste nog vol van muziek Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Madness=Ska=OK. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
is leuk, vooral als men zat is... o ja, hoi ooypunk!! |
|
Zeg JA tegen SKA!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Madness +++++ En 1 plus meer toen ze in "The Young Ones" optraden... |
|
One Step Beyond... Mijn ontdekking van het moment, wat een dijk van een plaat. |
|
Heb ze op pinkpop gezien 2 jaar terug. We gingen voor depechmode maar kregen Krezip en liepen best een beetje te balen omdat volbeat de enige band was die ons ook maar een beetje aansprak maar ja, kaartjes al gekocht en ook wel een beetje nieuwschierig naar pinkpop. Het festival is kut maar wat was Madness een feest zeg, de ouwe zanger deed weer mee en alle feest hits werden gespeeld met als resultaat een vol feestend veld met dansende blije mensen van voor tot ver achter op het veld. Dit was dus de redding van onze dag zeg maar Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Index / Muziek algemeen |