|
Auteur: |
|
|
Wie oh wie? Heer misantroop heeft onder deze naam een paar nummers uitgebracht waarvan 1 op een één of andere verzamel cd, maar hierna heb ik er nooit meer van gehoort. Wie weet mij meer te vertellen over dit éénmans project. op schimmendal is het nummer "Het Donkere woud van Wederkeer" te downloaden. [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-02-2003 14:39] |
|
ik loop uit me bek te blaten, het nummer heet geen woudangst, maar "het donkere woud van wederkeer". was waarschijnlijk in de war met fluisterwoud idd. Schimmendal is volgens mij ook van een fluisterwoud lid, onheil zou ook kunnen. [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-02-2003 14:40] |
|
Dacht al. Naja, ik ken het ook. Erg mooie site, maar volgens mij is dit zo'n band die alleen op internet bestaat. Jammer genoeg. |
|
ik lees op de onheil page dat het een ex-member van onheil is... |
|
Heer Misantroop heeft helemaal NIKS met Fluisterwoud te maken volgens mij... |
|
Klinkt wel tof; maar ze moeten hun muziek gewoon allemaal in mp3 op de site zetten. Verkoopt toch niet Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: zie de post er boven! |
|
HEER MISANTROOP en SCHIMMENDAL hebben GEEN ENE FUCK met FLUISTERWOUD te maken.. de enige link qua bandnaam is LINGEDAL, aangezien dat al een superoud project is van QWYDION SAGELINGE, de zanger van FLUISTERWOUD (en NEE, daar is GEEN muziek van te downloaden op INTERNET stelletje kneuzen!) Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Vuig beetje boos |
|
Argh lees dan! heb ik toch al gepost in een post hierboven!!! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-02-2003 21:25] |
|
Hij zat maar een blauwe maandag bij Onheil, maar is in het dagelijks leven bekend als gitarist bij Mjolnir. Staat dus los van Fluisterwoud inderdaad, maar nu ik mijn naam toch hoorde vallen, de enige link met mij is dat de eerste Schimmendal-site een directe ripoff van de Heidenland-page was. Overigens ben ik niet voor mezelf begonnen tijdens mijn carriere in Fluisterwoud, maar werd ik benaderd voor Fluisterwoud (in eerste instantie als gitarist) naar aanleiding van de Heidenland demo. -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
quote: Havoque, kerel. Weet je nog dat ik je een e-mail stuurde n.a.v. de layout? Met Fluisterwoud heb ik maar één link en dat was dat ik in de goede oude tijd op het D.R.E.P. en Fluisterwoud-messageboard rondhing. De verhalen over totale ontvolking, dikke uienmadames en flamouses waren niet van de lucht. Ik schaam me nog immer dat Schimmendal na 4 jaar nog steeds niets heeft uitgebracht. Combinatie van andere prioriteiten en te kritisch zijn op het geschreven materiaal. Er liggen 8 nummers hier, waarvan ik er maar één goed genoeg vind (staat op site). Ooit hoop ik er nog eens een echte band van te maken, maar dan met een echte zanger en drummer natuurlijk. Over een half jaar heb ik wellicht wat meer tijd. Het enige probleem is dat ik voor Schimmendal alleen nummers wil schrijven in de herfst en winter, vanwege het gevoel bij die seizoenen. Ik heb inderdaad heel kort in Onheil gezeten. Anders gezegd: een keer of 3 mee-geoefend. Toen de toenmalige drummer er weer vandoor ging was ik ook alweer weg. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
kijk zowat een jaar na de eerste post van mij een reactie! ik hoop dat je hier echt eens materiaal mee gaa uitbrengen, want ik vinnet nummer nog steeds enorm heerschen! |
|
Dank je. Ik had na het schrijven van dat nummer dan ook de grootste moeite om iets gelijkwaardigs te schrijven. Vandaar de 'ietwat' lange vertraging... Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
ik ken het... ik vraag me dat ook af na "vervamon - hexentanz".. dus stort ik me ter compensatie in andere projecten |
|
Ik heb het nummer gedownload en moet zeggen dat ik 'em zwaar vind zuigen, maar god, da's mijn mening! UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
nooit meer wat van gehoort en de websteck is ook weg, met daarbij helaas ook het nummer.... |
|
heeft iemand het nummer dat op de website stond nog? zou het graag weer willen hebben, maar kan niets vinden |
|
quote: Heer Misantroop had Fluisterwoud toch opgericht? Ik meen eens gehoord te hebben dat Vuig de naam Nachtraaf van Heer Misantroop heeft overgekocht voor 10 gulden en fotos van zijn zus onder de douche Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Was dat mét of zonder mokkapunten? [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 25-12-2005 14:23] Je kan me de bout hachelen! |
Index / Heavy Metal |