|
Auteur: |
|
|
jup, ik zit er zowiezo iedere vrijdag dus ik ga wel ja -evilpiet -sargoth http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ik heb die cd van fuelblooded zon gemiddelde 0,5 min. gehoord, en die klonk behoorlijk gay! (ze hebben hier in de buurt vorige week gespeuld..) changed to 'ouwe' |
|
jammer dat het zover is, die gasten hadden toch ook eens met hypnosia gespeelt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Outburst is wel tof, maar helaas, ik moet al zuipen vrijdag .. Zaterdag wel naar BREDA komen trouwens ! Metal !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dat was zeker in Nieuwendijk ?? Wat betreft de cd : Welke cd ?? Anxiety ?? Of de nieuwe promo ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Huh metal in Breda? Wat en waar dan? Ik heb zaterdag geen zak te doen.. en Breda is nog geen 10 minuten van mij weg.. dus laat effe weten.. /ontopic... ik kom nie.. Ander moet optreden.. (van Bart ) Pietje.. 14de wel in de Boulvard komen kijken hey.. |
|
metal in Breda??? Das zeldzaam (en net op een avond dat ik niet kan.....) |
|
quote: Jaja, doe mijn best !! BLASTBEATS FOREVER |
|
Jazeker ... In de Ivanhoe (ofzoiets) spelen CorpseCandle en Dark Remains. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:ja, klopt, n'dijk... maar ik weet niet welke cd, denk de nieuwste changed to 'ouwe' |
|
Nou, die cd waar jij het over hebt is nog onder de naam Sacramental Sachem !! Ze hebben nu een nieuwe zanger, dus vandaar de naamswijziging. Neem maar van mij aan dat je die nieuwe cd "minder gay" ( ) gaat vinden !! Trouwens, er is die avond 1 cd verkocht, was jij dat dan ?? Typisch ! Als er ook maar effe clean wordt gezongen dan is het al meteen "gay", zie dat hier veel gebeuren. Gaat het niet "10.000 miles an hour" = Gay, geen zanger die klinkt alsof ie keelkanker heeft = Gay, geen blastbeats = Gay Best vreemd ! Maar goed..... viel me alleen even op BLASTBEATS FOREVER |
|
Even een vraagje over Outburst: Een collega van mij (ex manager van Altar ) was nogal onder de indruk van Outburst en vroeg mij of ik een cd'tje zou kunnen regelen. Heeft iemand toevallig opnames van deze band die ik zou kunnen branden? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Iemand? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Misschien dat de beste man die cd zou kunnen kopen als ie zo onder de indruk was? Of misschien kan ie een promo vragen als het voor zulkse doeleinden is.... |
|
Ok wijsneus, waar kan ik dat ding bestellen dan? Hij heeft namelijk geen idee. Ook zou hij graag wat meer van de band horen voordat hij tot aanschaf overgaat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
Index / Concerten |