|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gehoord dat het een beetje op Linking Park lijkt |
|
Leuke titel mis-typ. Freudiaanse verdenking? Zat je te denken aan een heerlijke "Aftrek Forever" door dat mokkeltje van ze (ik vind haar ook een lekk0r ding) |
|
quote:Alleen het oude werk dan he .. |
|
quote: ik heb het met die foto al voormekaar in iedergeval bedankt |
|
quote: nee... is gewoon een typ fout, sorry voorje... en ze is niet gewoon zomaar een "mokkeltje"... maar dat weet ze zelf ook sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: Wat is ze dan wel ? |
|
quote: dit begrijp ik weer niet... foto? van wat? sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote:Had hij het tegen jou dan? |
|
quote: thanks voor titel veranderen dude, echt... behoefte aan 'n vriendin ofzo? en ik kende Iris al veul langer dan dit board (ik bracht 'r hier...) en nou gewoon kappen, het is een post over dat after forever in amstelveen komt... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Kerel leer lezen Marduk had het over die doos van after forever Floor. En nee geen behoefte aan een vriendin, heb al een hele goeie |
|
quote: sorry, ik dacht iris en nee, ik heb dus ook geen behoefte aan die "floor" ik heb ook al een vriendin... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
hmnmm, hoewel het vlakbij is voor mij, blijf ik toch maar liever thuis. ik had ze twee weken geleden in zaandam zien spelen, en ik vond hun routineuze rocksterposes superirritant. om een of andere reden speelden ze al hun kutnummers die avond en dat was redelijk slaapverwekkend. en het publiek was totaal niet 'metal'... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
After vorever komt niet... de zangeres heeft keelpijn het voorprogramma gaat door (autumn heb ik gehoord) sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: ai, dan had ik nu dus in de kroeg kunnen zitten met iemand die niet kon omdat ie naar After Forever zou gaan. He verdorie. |
|
Mordon, jij woonde toch vlakbij Alphen a/d Rijn? Ze hebben al tig keer daar in het kasteel gestaan, en er staan ook af en toe andere metalbands. In maart weer 2 avonden! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ik woon in Nieuwveen... niet ver van alphen inderdaad... aha, dus 't kasteel is de moeite waard? leuk publiek daar ook? leuk gebouw? sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
After Forever ging inderdaad niet door, Floor is erg ziek... Autumn was wel weer kei cool maar het vervangend voorprogramma, Infinite Dawn, vond ik geen zak aan, zat echt niks in. www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
T voorprogramma vond k ook niet leuk, maar autumn is echt goed!! K had ze nog nooit gehoord! Volgens mij deed k de hele avond heele raar, terwijl ik maar 1 biertje en een beetje breezer op had Maar ja. Ik heb nu last van me nek, te veel geheadbangd LOL Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld... |
|
quote: BReEzAh??? BAN!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Een vriendin die mee was, hoefde niet meer, dus dronk ik hem maar op... Was opzich wel lekker hoor.... Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld... |
|
quote: Schaam je!!! Dit is natuurlijk geen goede opmerking van een n00b he. Dat begrijp je toch wel?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Laat de nOOb eens met rust. Afzeiken doen we pas als ze member zijn. |
|
dude je maakt hem bang -- was ook richting Rasputin [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 08-02-2003 23:46] |
|
quote: 15-jarige gothic meisjes mogen toch ook breezer drinken? beide trendy. Life doesn't get much better than this! |
|
zaadband |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |