|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik zou hem maar rap kopen, jij wilt echt Neggie's tent niet in gesleurd worden .... |
|
Foto's van Sweden Rock [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 23-06-2003 13:29] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: die moet ik noteren Ontopic: ik ga es wat verzamelaars doorspitten, zoals vaak weet ik plots weer dat ik er wel wa van heb liggen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: mooie fotootjes sharteel!!! ZEER GOEDE BAND!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Nou heb je hem nogsteeds niet gehoord he? Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze op StoneHenge staan dit jaar. Dan moet je daar maar met me naar toe . Voor straf. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind ze wel goed, maar toch niet van het niveau Anathema of oude Theatre Of Tragedy... desondanks veelbelovend bandje! no text supplied |
|
Nee, zo beroerd zijn ze idd niet. Ze zijn beter. |
|
Nou... Vandaag gezien (zeg maar gister ook al) op Stonehenge. Ik hoop voor de CD-bezitters dat ze na Stonehenge 2003 niet al te berooid zijn. Het enige dat niet vals klonk, waren de mannelijke grunts, de bassist, de drummer en de leadgitarist. Hoe was dat op Sweden Rock? Ook zo'n smerige tegenvaller? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Greycloack, was je zaad uit je oren, die meid zong poepiezuiver. |
|
Ik vond de band op Stonehenge een puik stukkie muziek maken. En de zang was van beiden zeker wel zuiver genoeg. Ik vond de dwarsfluitstukken wel wat minder zuiver. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Er zaten dwfluit tonen bij die op het randje waren maar provenance speelde retestrak. En met veel lol. |
|
heerlijk om te horen dat ze het live ook zeer goed doen!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:...dan hadden ik en de mensen met wie ik het er over had waarschijnlijk te dicht bij dezelfde olifant gestaan. Maar tof dat er lui zijn die vonden dat het wél zuiver was. (Vooral tijdens de "samenzang" stukken waren er verdacht veel mensen die bier gingen halen, maar goed.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Denk inderdaad dat je vrienden niet echt opgelet hebben. Zowel zangeres als zanger zongen zuiver. Nummers klonken erg goed en overtuigend. |
|
quote: Yeps, alleen het eerste nummer was kutslecht.. De rest was echt goed. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: [off topic}Leg jij dat eens uit waarom Aborted een nummer aan jou opdroeg![/off topic] |
|
Hehe, zolang jullie niet verstonden wat ie rpecies zei is 't mij goed.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Nou .. volgens mij heb ik het goed gehoord, maar ik wilde het hier maar niet herhalen |
|
Damn.. Wel ZM zit er wel ergens tussen in dat verhaal.. ghouliette had eens een heftige discussie met Sven van Aborted.. Ze noemde hem kneusje.. Waar ik hem sindsdien mee pest. Waarop hij me dus 'blablabla (hoeft hier niet herhaald te worden )' noemt.. Sharteel is een succubus.. Dus maakte ie er ff een variatie op.. Ik ben een braaf meiske zene. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ah dan had ik het toch goed gehoord he |
|
Dan zullen er wel meer mensen het verstaan hebben vrees ik.. There goes my rep.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ach Denk bij jezelf ... What rep ? |
|
Lief hoor Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik? Nee hoor, dat is een grof misverstand Mijn Jenje-knuffelt-XNegativeX-foto komt nog |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |