|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
kvind het eigenlijk ook maar erg voor die muizen hoor. Daarmee bedoel ik deze die naar mozart moesten luisteren |
|
Waarom geen trance en hiphop? Bij hiphop knallen ze elkaar af en vormen ze bendes. Bij trance gaan ze dansen en flikkeren ze dood op de grond. |
|
weet je wat ook slecht voor muizen is.... als je dr op gaat staan |
|
quote:Mozart heerst! Snelheid en techniek waar menig metalband nog een dikke punt aan kan zuigen. @Demo: kijken hoe lang ze zonder vreten kunnen, idem. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Salonklassiek.... Als dat gedraaid werd tijdens het experiment zou ik ook zo snel mogelijk dat kutdoolhof uitwillen. |
|
mijn ratten hebben er anders niks op tegen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
who gives a fok ... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:ik, Ik eet geen muizen die naar mozary luistern hoor |
|
Misschien een test doen met ZM'ers en de TMF'ers.. Elke dag 8 uur lang gezever, en gespam, en dat 2 weken lang... Welke muis zal er sneller zijn? |
|
quote: Slecht of niet, gewoon doen. T is eens iets anders als kuikentjes. |
|
maar ja.. ik wou wel iets grappigs zeggen maar DIT IS BITTERE ERNST! kga meteeen nooit meer muziek luisteren behalve motzart, wat denkje heej , als ik ooit in de efetling verdwaald raak? heh? dan? PROFESSOR DANKJEWEL VOOR DIT ONDERZOEK! I am the 1%. |
|
Mijn twee ratten leven nog steeds, omdat een redelijk portie Black en Death per dag. Ze schijnen er zelf lekker mee te slapen. Maar after all toch wel grappig. Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more. |
|
Mooi onderzoek voor alle hardrock/Metal haters om aan te tonen dat metal slecht is.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |