|
Auteur: |
|
|
Ik kan op de site van Nuclear Bla$t niet echt iets vinden over een box... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Nee, klopt maar ik kreeg zo'n flyer waar ie in stand. Immortal Pride |
|
Wat is hier zo boeiend aan? Er staat een zeer middelmatige bootleg op die iedereen al jaren heeft. Check liever Dissection verwante cd's als Decameron - My shadow... (met 'Satanized') & Unanimated - Ancient god of evil. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat hier boeiend aan is? Dvd + cd + vlag + mooie doosch veur zo'n 20 euro... dat vind ik behoorlijk boeiend... Shaggy heb reeds 2 besteld, waaronder 1 voor mij... |
|
quote: dude! en dt voor 20 euro!..wat staat er op de dvd content?? HEERSCHT |
|
Een live opname Dis: live in ehm... een bekende in ieder geval.. |
|
De box bevat de CD van het wacken '97 optreden + een DVD & CD van een ander concert. Tevens zit er een vlag bij en is het verpakt in een fraai boxje ... Ik, Wil Schuurman |
|
Heb al genoeg Dissection-livemateriaal en m'n muur hangt vol, dus die vlag hoef ik niet. Bestel ik liever de 3-LP box van ..And Oceans Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Is er iemand die hem weg wil doen voor een niet al te hoge prijs? |
|
Deze box is toch allang uitverkocht? edit: ik kijk weer te snel... [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 05-06-2004 19:16] |
|
In duitsland zijn ze op ebay voor 50euro te vinden. Ik doe mijn exemplaren niet weg. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Die heb ik al gezien, maar tot nu toe was bij elke box het uiteindelijke bedrag iets van 80 euro, en dat vind ik weer een beetje teveel, maar ik blijf proberen! |
|
quote: Mijn ex heeft (een half jaar geleden) er 1 voor 50 op de kop getikt. Gewoon geduld hebben, komt vanzelf wel goed. Daarbij is de DVD gewoon van de VHS split met dimmu afkomstig. Alleen dan zonder interviews, maar met oorspronkelijk geluid (dus fouten). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Hij staat er ook zo ongeveer iedere week op, dus dat komt wel goed. Ik heb die VHS niet, is dat hetzelfde optreden dat ook op de live legacy cd staat? Van Wacken '97 dus... |
|
quote: Nee, het optreden in Koln op de "gods of darkness"-tour What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Index / Heavy Metal |