|
Auteur: |
|
|
oud nieuws voor mij, ik woon bij het rampgebied, hatelijk gewoon Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mensen die olie dumpen in zee moeten ten eerste zeker een aantal weken helpen met het schoonmaken van die dieren die eronder besmeurd raken, vervolgens een dodelijke geldboete en dan een paar jaar de bak in! HOPÄÄÄÄÄ |
|
Ik zou graag gaan helpen hier in het enigste vogelopvangcentrum aan de kust, maar ze vragen vrijwillegers die 3 à 4 dagen, liefst langer kunnen helpen, dus ik ga ze daar niet storen |
|
Wat een vieze vuile gore klootzakken. DE enige verzachtende omstandigheid die ik kan bedenken is een gebrek aan hersenen. Als mensen zoiets voor winst doen, nooit meer laten varen en voor de rest van hun leven met een absoluut minimumsalaris vuil laten opruimen van stranden en werkn in een vogelopvang centrum. |
|
brand de hele bemanning in hun eigen olie!! of laat ze eens rondzwemmen in die olieplas midden op zee, net als die duizenden vogels en andere dieren... wat zijn d'r toch zieke mensen op deze wereld (om over bush maar niet te spreken) sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
wat een eikels wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ach... boeien..... mensen kunne zich toch alleen maar overal druk om maken.... zee is toch al verkankerd..... |
|
quote: ja.. wel boeie. en de zee is nog niet verkankerd. ook al doen zulke randdebielen hun best. |
|
Noordzee niet verkankerd .....tuurlijk en ik ben Elvis...... |
|
quote: ja, het is niet meer wat het is geweest maar toch houden veel zeezoogdieren,vogels en vissen het vol "Elvis" . Maar dan hoeft het toch niet erger te worden? |
|
Waarom is alleen van een NEDERLANDS schip bekend dat ze olie loosden? Er zijn veeeel meer schepen geweest die dat hebben gedaan! FREEZE |
|
quote: Omdat ze doordat dat gebeurde is een oogje in het zeil zijn gaan houden. En deze werd dus gesnapt. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
nederlander of niet, afschieten die idioot. |
|
Daaraan zie je dat nederlanders toch gul kunnen zijn, Bedankt voor de olie After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
ach ja.. t is gewoon belachelijk.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: dr bestaat een site voor mensen die denken dat ze Elvis zijn hoor, weet wel niet of er een forum bij is After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: www.mentaalgekraakt.be ? |
|
Dacht .nl maar het zou kunnen After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
Index / Algemeen |