|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er nog niets van gehoord. Maar van Murder Ballads was ik destijds behoorlijk onder de indruk. |
|
Mmmja, geef mij maar Murder Ballads idd. Die latere Nick Cave is me veel te 'mild' geworden, over het leven en de dood etcetera. Maar goed, wie weet... |
|
Ik heb No more shall we part en een verzamel cd (met een super live cd erbij btw) maar zowel het oude als het nieuwe werk vind ik erg sterk en met zo'n titel als NOCTURAMA ben ik dan ook zeer benieuw hoe die is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik heb het nummer "babe, I'm on fire" ofzo iets gehoord gister in de platenzaak. Maar die is echt veel & veel te lang, 16min en gaat maar door & door, veel te lang uitgerekt. Ik heb niks tegen lange nummers, zeer zeker niet maar dan moeten ze wel interestant blijven en dat was dat nummer na 6min echt niet meer. Maar, hij klonk wel weer wat ruiger dan dat we de "laatste tijd" van hem gewent waren. ~ We are a virus with shoes |
|
ik heb het nog niet gehoord, maar hoe dan ook blijft het oude solowerk van Nick Cave (From her to eternity, Your funeral my Trial etc.)het allerbeste en donkerste. Dat gecroon van de laatste jaren komt na een paar nummers wel je neus uit. |
|
lekker ding |
|
quote: Ja? Wat is er? |
|
Ik vond die No More Shall We Part echt wel heel erg mooi, ik moet hem nog steeds es kopen, maar ja... Mijn budget is ook niet meer wat het geweest is zonder werk |
|
geen ander topic gevonden van hem nu, ik hem eindelijk een nummer gevonden dat ik echt goed vind The Mercy Seat klinkt als neofolk signature |
|
Alles van Nick Cave heerscht zwaar de pan uit. |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Check ook z'n Grinderman project Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wel van gehoord, maar nooit geluisterd. Thanks for the tip Argh! |
|
quote:+2! |
|
quote:Niet alles, vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat kan alleen Tom Petty! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: bij nader inzien vind ik alleen The Mercy Seat indrukwekkend. signature |
|
Ik ga er goed op, en regelmatig ook kapot op |
|
Nieuw nummer van zijn volgend jaar te verschijnen album. |
|
Wat een geweldige plaat die nieuwe. |
|
quote: Nick Cave & Kylie Minogue- Where The Wild Roses Grow No Pain, No Gain |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nieuwe album staat op www.luisterpaal.nl geheel te beluisteren. Erg de moeite waard weer. Concert is alweer uitverkocht overigens (na 1 dag), maar vond het ook wat aan de dure kant. Edit: inmiddels ook op Spotify [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-02-2013 17:41] |
|
Vijftig euro is te veel, maar had ik wel afgetikt als het een show in bijvoorbeeld Paradiso was geweest. HMH echter hoop ik nooit meer een voet binnen te zetten. Met een beetje geluk wordt er, nu deze show is uitverkocht, binnenkort nog een festivaloptreden aangekondigd. Dubbel gevoel over het laten schieten van dit concert. Push The Sky Away heeft hier de afgelopen dagen heel wat keren gespeeld, fantastisch album. You have time. You are doing fine. |
|
Thanks voor de tip Valorian. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |