|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou het wel erg cool vinden om ze live te kunnen zien, al is het maar omdat je dan uberhaupt de kans krijgt om die gasten te zien. Je weet niet wanneer je ze nog ooit zal zien want volgens mij treden ze niet zo vaak op of wel Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik weinig van hun muziek ken en het weinige DAT ik ken vind ik niet echt denderend. |
|
IK GA!!!!!!!! ZEKER WETEN! TO the gates of blasphemous fire and back! Maakt mij geen flikker uit of mensen zeggen dat ze nazi'z zijn! De muziek heerst e ik ga gewoon!!!! En ik krijg Cadaveria en Valorian wel zo gek om mee te gaan, dus tel hen ook maar mee! |
|
Waar spelen ze dan? |
|
quote: Ik neem aan, naar aanleiding van het feit dat het nog geregeld moet worden, dit feit hier in dit topic vermeld zal worden! |
|
Of niet... Gezien de standpunten van de band kan er beter niet teveel ruchtbaarheid aan gegeven worden op boards als deze. Zal niet het eerste concert dat door lam kafka-achtig volk tegengehouden wordt. Life doesn't get much better than this! |
|
Het zou echt zonde zijn als NM niet hier optreedt ... in ieder geval een keer! Ik bedoel: ik moest ook van horen zeggen dat ze Nazi waren. Ik ben het niet eens met de nazi gedachtengoed, maar ze maken toch zulk verdomd goede sfeervolle muziek dat ik ze ECHT een keer live moet zien! .... nou hopen dat de rest van het klootjesvolk deze band mag laten optreden ... het liefst in de buurt van Zwolle (hint hint ) |
|
quote: Hehe, mja, ik ben het niet met het gedachtengoed eens en vind de band redelijk maar niet supergeweldig ofzo. Maar het is gewoon zo dat bands met een gedachtegoed als dat van hen flink tegengewerkt wordt en als je het dan op een forum als deze zet (politiek_correct.nl) dan snij je jezelf in de vingers waarschijnlijk. Life doesn't get much better than this! |
|
En in België? |
|
quote: Pas of voor de FBI, dude! |
|
hmz, ik ken ze niet goed, maar als het in de buurt is zal ik er wel heengaan ja. Denk niet dat ik ervoor naar Hengelo of zoiets zou gaan. |
|
Ik zou ze graag live zien I welcome you to a world pitch black |
|
Ik zou ze graag live zien I welcome you to a world pitch black |
|
whahaha.. succes er mee, ik vrees dat dit zelfde gedoe wordt als met ABBYSIC HATE naar Nederland en GRAVELAND live in Nederland... eerst zien, dan geloven... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Nokternal Mortem... pfff... ik ben benieuwd wat er weer van waar is... gewoon boeken, vast zetten... en dan met het verhaal komen wanneer en waar het is. Niet dit willen we, dat willen we... dat kan ik ook wel... |
|
quote: heel vaak hoor...maar dan alleen in oostblok. |
|
ja ja...niet verkeerde muzak....alleen een beetje jammer van de artikeltjes hun site.... Suck my piss |
|
ALS ze komen dan ben ik er zeker bij! |
|
quote: |
|
Het is natuurlijk nog niet 100% zeker, waar en wanneer weten we ook nog niet alleen dat het volgend jaar word. De berichten van de band zijn tot nu toe iig zeer positief daarom informeer ik vast of mensen ook daadwerkelijk gaan komen, het moet wel kostendekkent zijn. Antifa en kafka kunnen een eind optyfen, Nm speelt dan waarschijnlijk toch onder een andere naam en dit topic is dan allang vergeten |
|
hmz, klinkt alsof ik erbij ga zijn Je moeder. |
|
Daar zou ik ook wel heen gaan! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Maar even dit topic weer omhoog schoppen Is hier verder nog nieuws over?Of is dit optreden al geweest zonder dat ik het wist? |
|
Is volgens mij, mede door onze vrienden van de antifa, niet door gegaan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: to bad Gewoon nog een keer proberen? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 28-03-2004 14:20] |
|
ken je die mop van nokturnal mortum die zou komen?? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |