|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat heeft dat er nou in vredesnaam mee te maken. Immortal Pride |
|
quote: Dit is gewoon zo'n ongelooflijk stompzinnige opmerking dat je er eigenlijk niet eens op in zou moeten gaan. Maar waarom zouden negers geen black metal kunnen maken. Voor zover ik weet is de karakteristieke eigenschap van BM dat het zich tegen het christendom richt en je gaat mij toch niet vertellen dat je werkelijk denkt dat alle negers christen zijn, he? [edit] Mystifier komt trouwens uit Brazilie. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-02-2003 16:04] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Is dit het nieuwe "nazi bende" topic? Zenial |
|
Ja, hij kan wel dicht. Over muziek gaat het hier toch niet... |
|
quote: Omdat het, zeg maar, een beetje aangeeft hoe stom je eigenlijk bent (helemaal als ik naar je reacties kijk). 11.45: restate my assumptions |
|
Als iedereen hier niet alles zo serieus nam dan zat men hier niet constant zo te drammen. Aan m'n post te zien moet je dit nemen met een grote knipoog ik zal in vervolg er een smilie achter zetten misschien snappen jullie het dan. Immortal Pride |
|
quote: Zwak. Heel zwak. Eerst een domme opmerking maken en dan gaan zeggen dat je het eigenlijk niet meende.... sukkel! Zenial |
|
quote: Je kunt het er beter even onder zetten 11.45: restate my assumptions |
|
Anyhow Blasphemy had er toch maar eentje? |
|
[offtopic] Als ik in dit topic lees, wat voor een f***ing bekrompen metalheads er bestaan, dan schaam ik me er *bijna* voor dat ik ook een metalhead ben. [/offtopic] Ontopic: Ik heb ff wat MP3'tjes van hun site gedownload en ik vind het zeker niet verkeerd klinken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[bekrompen mode] Jij bent geen metalhead want je hebt geen lang haar [/bekrompen mode] Zenial |
|
Blasphemy heeft 1 demo en 2 albums gemaakt beide op osmose, ik heb ze in de baroeg gezien in '93 maar ben na een paar nummers weggegaan wat een kut herrie!!! In het donker zag ik die neger trouwens niet |
|
Ik heb hier alleen de 1st plaat van ze liggen, heerscht enorm. En wat maakt het godverdomme uit dat ze zwart zijn? Ga toch terug naar je nscrapmetal. |
|
Het is geloof ik oude topic ophaal week |
|
Bekijk de bandspics eens, kgeloof dat er nu nog 1 neger inzit |
|
Ik ken die mystifier negers van World Domination 2. Klinkt maar stont. mvg wk10 |
|
beter toch juist! beter dat soort, dan degenen die je meestal over straat ziet lopen. voor de rest vind ik de band niet erg veel aan, geef mij dan idd maar blasphemy |
|
negers en metal gaan heel goed samen. Den gitaar is immers een neger instrument; wat doen al die blanken eigenlijk in de metal ga een eigen soort muziek verzinnen stelletje plagiaat nichten. |
|
jaja als je de boekjes moet geloven komen de metal en de satanistische trekjes voort uit de blues de "duivelse muziek" dusseh hebben negers al het recht om dan blackmetal te maken |
|
Gaaf! edit. Kelere, die hele cd is te gek! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 06-03-2019 20:16] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ben benieuwd, ik weet dat t al te streamen is maar denk dat het nog even een paar dagen duurt voor dat ik m ga opzetten. |
|
Vanwege omstandigheden kan ik even niet verder luisteren, maar ik heb er 35 minuten op zitten en ik heb alleen nog maar gave nummers en riffs en zang en drumwerk gehoord. Klinkt erg grieks uit begin jaren negentig, erg m'n ding dus. Gebeurt heel af en toe nog dat ik een plaat echt te gek vind, dit is er één, kan me niet voorstellen dat ze dat met de laatste drie nummers verknallen. Ben benieuwd wat je er van vind. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 06-03-2019 20:35] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Goed topic ook, verder. Vooral die oude posts. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een bm band bestaande uit negors? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |