|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Schijten met een stijve = SMES een band die ook op de sampler komt hoor ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hmm van die afkorting was ik niet op de hoogte. No meat is sweater |
|
quote: Nasum! |
|
Kijk eens, weer wat geleerd. Maar goed, ik vind het dus een beetje lame. Want SMES (dat dus echt Schijten Met Een Stijve betekent) is een project van die gozer van Last Days of Humanity. Oftewel, iemand is gewoon vrij snel geweest met rotzooi opsturen naar Relapse... en daar vonden ze het wel best. |
|
inderdaad, er is veel meer moois in nederland te vinden... Je moeder. |
|
mwah beetje jammer dus, als ze een beetje moeite hadden gedaan, hadden ze imho wel beter bands als last days op dat ding kunnen pleuren. No meat is sweater |
|
|
|
tja...vreemd zaakje. Nu maar hopen dat dutch assault 2 beter word! No meat is sweater |
|
Euhm... je hebt de eerste nog niet eens gehoord en je verbant hem nu al tot prullenbak niveau? kijk das pas Grind!!! |
|
die cd word een heel goeie release!!! en zeker zijn er nog meer bands in nl die allemaal op die cd hadden kunen staan, maarja we kunne niet alles hebben he, misschien komt er wel een deel 2. zowiezo staan er nu wel echt ruige underground bands op die het zeker verdienen om door relapse gepromoot te worden. en het word ook wel tijd dat schijfje uitkomt. want volgens mij is relapse daar toch al meer dan een jaar mee bezig! |
|
quote: Geen metalbands ? Wat dacht je van Nile, Dying Fetus en Origin !? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
misschien moeten alle limbo bands eens hun handen in elkaar steken voor een dezelfde release, maar dan met meer bands (bijv 3 nrs per band).. lijkt me te gek |
|
jeah Go tammi!! dat zou helemaal tegek zijn, een stuk of 10 limburgse bands en dan ieder 2 nummers dat zou ver zijn. maarja zou er ieamnd zijn die dat uit zou willen brengen. |
|
Och, misschien ziet relapse er wat in, is een tof label, veel 'kleine' bands. Probeer eens, je weet maar nooit! |
|
limbo land zit vol met leuke grind/death metal/powerviolence/metalcore enz |
|
wat dacht je van friesland No meat is sweater |
|
moet gewoon in nederland gebeuren: fries assault, limburg assault inz |
|
friesche aanval limbursche aanval (plaats provincie hier) aanval enz. No meat is sweater |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |