|
Auteur: |
|
|
ATAK Bandlinks: Izegrim Devious B-Low It Lives Liquid Baby En ik heb dusch voor mijn beurt gesproken, EHBO-leden en E-pas €2,50 [edit:links ff rechtgebreid, al die verschillende fora ook...] [Dit bericht is gewijzigd door Luiheidsgoeroe op 13-02-2003 12:49] |
|
Cool, Izegrim |
|
quote:ROFL! Met of zonder zangeres? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat 5 euro? wat dan met EHBO-pas of E-pas? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Helaas dan ben ik elders bier aan het drinken |
|
Ik denk niet dat je die links zelf hebt uitgezocht? Die B-Low link komt niet uit op een bandsite. |
|
quote:Dan kost het dus niets.. (excl. bier) |
|
quote:http://www.b-low.com/ de com versie werkt wel |
|
quote: jij christenhond Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ow jah, klopt: EHBO-leden en E-pas gratis vanzelfsprekend. |
|
Eeeeh, ik hoorde net gisteren van niet, entree voor ehbo-leden en E-pas is €2,50, de hoofdprijs moet toch ergens van betaald worden |
|
quote:De ATAK site geeft nog steeds de mededeling dat het met E-pas ook gratis is: http://www.atak.nl/hifi/agenda/info030215.php |
|
|
|
jippie, ik ga zometeen erheen... voor B-low wel te verstaan en Izegrim Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Da's een betere line up dan de battle in Utrecht... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Met de terechte winnaar It Lives |
|
quote: niet op muziekaal vlak, maar wel op publieksvermaak... geniaal natuurlijk al vond ik b-low de beste Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
31 januari weer in Atak |
Index / Concerten |