|
Auteur: |
|
|
"I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Ik hoop niet dat we voor elke regio een apart topik krijgen. |
|
Aargh, is er iets in de buurt, ben ik er niet! |
|
quote: hehe, duidelijk en direct. I love it! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Inderdaad , dude. Het liefst over Slechtheids' hoofd heen "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Hmm .. "Of Darkness" toevoegen aan je bandnaam is niet echt origineel meer. |
|
quote: |
|
Alleen jammer van de pagina onder het huisje dan he |
|
quote: Als je nou lekker komt op vrijdag de 14e, dan mag je dat irl voor me doen "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
quote: Is me ietwat te ver, maar bedankt voor het aanbod. |
|
quote: Wat is ver? Het is Valentijnsdag, weest een heer! "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
LOL Ik was vergeten dat het Valentijnsdag was. |
|
quote:Oei .. foute man. No Nooky for you baldy |
|
Ik ben dan in Utrecht tot een uur of 10 savonds, wie wet erna of zo .... ligt eraan hoe moe ik ben, we zitten in de studio onze cd op te nemen dus ... Marcel |
|
quote: Maaruh... weet jij wat er speelt??? Oeps, staat bovenaan, [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 10-02-2003 18:53] |
|
quote: Wat...je gaat toch niet zeggen dat je naar Bussum gaat zonder het mij te laten weten he |
|
Aha...maar sinds wanneer komt Serenade uit de omgeving amsterdam?! (just a little question) Wel gaaf dat ze spelen hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 11-02-2003 23:07] |
|
quote: niet happen joh... dat vindt hij alleen maar leuk... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Dat de beste band in Enschede mag optreden |
|
quote: En ik vind het leuk om domme knaapjes verbaal om de oren te meppen, dus dan helpen we elkaar de winter door "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
Index / Concerten |