|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
leuk programma! hopelijk wordt het zo als vorig jaar (was lekker zat, dus ok ) |
|
het wordt weer 1 groot feest dus... waarom shoarmageddon niet op de lijst? |
|
ik ken dr helemaal niks van I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: Omdat die sukkels vergeten zijn zich op te geven.... En inderdaad (bijna allemaal) onbekende bands. Dat is nou net het leuke eraan. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
20 April zou wel helemaal leeg zijn daar ... aangezien Skepticism dan ook speelt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
dus shoarmageddon ging er gewoon van uit?! vreemd... maar oke. het is er altijd druk |
|
Dat niet, ze zijn gewoone echt vergeten zich op te geven. Ondanks dat ik ze daar regelmatig aan herinnerd heb. Laatste bandje wordt weer gegarandeerd puin, es kijken hoeveel mensen dit jaar tenonder gaan. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Up! Morgen dus..... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
heb er zin in, ben morgen misschien van de party, zaterdag zeker!!! |
|
wtf is dat? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
jammer dat de metalmiddag afgelast is |
|
Hoe zo is ie afgelast? |
|
he Mies, wat ben jij vroeg thuis? |
|
quote: Weet niet, ik word al een dagje ouder he. |
|
LOL!! Ik ken dat, we stonden net in een kroeg waar we veruit de oudste waren...van ellende zijn we maar naar huis gegaan Maarre, weet iemand waarom de metalmiddag afgelast is? |
|
Prilpop gaat ondanks brand gewoon door!!! Het Prilpop festival in OJC Walhala te Sevenum gaat ondanks brand gewoon door. De organisatie meldt dat het Prilpop festival wordt voortgezet in CC de Wingerd aan de Maasbreseweg 3 te Sevenum. De brand brak in de nacht van vrijdag op zaterdag uit in de zaal van OJC Walhalla. Over de schade kon de organisatie nog geen mededelingen doen. Na crisisberaad werd besloten het Prilpop festival te verplaatsen. Op het spontane aanbod van CC de Wingerd om het festival aldaar doorgang te laten vinden, werd door de Prilpop organisatie dankbaar ingegaan. CC de Wingerd bevind zich op loopafstand van OJC Walhalla. Vanaf OJC Walhalla wordt door de organisatie bewegwijzering aangebracht. Het Prilpop programma op zaterdag is vanwege de huidige omstandigheden aangepast. De eerste 2 bands komen te vervallen. Het overige programma blijft ongewijzigd. (van de spl website) |
|
oei! brand dat wist ik niet Stijn, ik dacht dat wij de vorige keer die tent al in vuur en vlam hadden gezet? |
|
jij was wel heet toen ja... |
|
tis wel balen, we kunnen nu zeker 4 weken niet meer repeteren, omdat we simpelweg niet in t oefenhok mogen (de kelder van walhalla) |
|
gaat nog zeker 6 weken duren voordat we weer open kunnen. Audio en licht is naar de klote, tap, koeling, 250 lp's, PA installatie. Het gekke is dat de bovenverdieping 3 jaar geleden op precies dezelfde datum is afgebrand (ook 18 april) Tammi, kebben ze jullie apparatuur ook meegenomen om schoon te maken? Prilpop was verder wel een succes, tegen de 3000 bezoekers, en het was errug errug gezellig... Monastery en Verona Beach (de enige 2 bands die gecancelled zijn) spelen tijdens het Roetstock fest part II na de vakantie een keer. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
eh? Ik was van 20-21 april in sevenum...>.< |
|
ik ook Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: jij woont daar, wijsneus |
|
quote: onze spullen zijn inderdaad mee met de schoonmaak. kunnen we nog een keertje langs komen over het hoe en wat?! |
|
We hebben vrijdag een vergadering. Ik laat Kop wel weten hoe en wat. Zaterdag ook naar Rock Weekend? Kunnen we daar onder het genot van een pilsje effe over hebben. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |