|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ergens in September in Vlaanderen: WATAIN (swe) SUDARIUM (vl) FLUISTERWOUD (nl) WORTHLESS (vl) HAATSTRIJD (nl) ODIUM (uk) VERLOREN (vl) meer info: http://www.geocities.com/suicidecampaign/livesuicidecampaign.html lijkt me toch een fijn potje black metal daaro! edit: even het teveel aan hoofdletters in de titel omgezet. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 10-02-2003 16:00] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik ga zeker proberen er te zijn, haatstrijd he |
|
|
|
quote: wij worden wel roadies Je moeder. |
|
Heersch...dat zijn de betere feestjes |
|
Haatstrijd live? LOL! Eigenlijk zou ik alleen al moeten komen om B. uit te kunnen lachen. |
|
grmm waarom in afrika? |
|
Watain weer eens live zien kan geen kwaad.. geweldige band Ik, Wil Schuurman |
|
Man, waarom zijn de coole gigs ook altijd ver van me bed headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
niet zeiken (zeg ik ) Je moeder. |
|
quote: |
|
|
quote: Als het concert nou in de bewoonde wereld was... Zenial |
|
hoe weet jij dat nou.. je weet neit eens de plaats waar eht wordt gehouden Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Present ! |
|
quote: "in Vlaanderen" ...zegt genoeg Zenial |
|
Sinds wanneer doet men geen moeite meer om naar een gaaf optreden te kunnen gaan ? Is iedereen vort zo verwend dat het maximaal 50 km van je huis af mag zijn ? Toen ik niet de beschikking had over een auto gingen wij ook met de trein naar Duitsland om de meest obscure bands te zien... En toen de treinen niet reden nam ik de fiets om vervolgens 2 uur en een half uur door de fucking regen te fietsen om maar een stel bandjes te zien.... Als je niet komt, dat kan... maar dat het zo ver weg is is geen excuus... want iedereen wil natuurlijk ook weer graag naar wacken... das ruim 4 keer zo ver, for your information.. [Dit bericht is gewijzigd door Poggwyd op 11-02-2003 18:44] |
|
en nu ben je kult? |
|
|
Ik denk wel dat ik er ook ben, hehe (edit: "hehe" toegevoegd voor de gemiddelde gebruiker van dit forum ) [Dit bericht is gewijzigd door Nachtvorst op 11-02-2003 22:53] |
|
lijkt me wel handig ja |
|
quote: Absoluut niet, ik vind alleen dat iedereen niet zo moet zeiken dat het zo ver is. Of het is wel de moeite waard om er een eindje voor te gaan reizen. Of het is niet de moeite waard om er een eindje voor te gaan reizen. Niet dat ertussen in van: "Ja, hartstikke gaaf, maar helaas ben ik te lui om moeite te doen en zover te reizen", want dan vind je het blijkbaar niet goed genoeg. |
|
quote: Je moeder. |
|
inderdaad poggy, wel klagen over de afstand, maar de bands zijn gaaf, om vervolgens naar middelmatige rukbands op wacken wat 666 keer zo ver is te gaan kijken.. een beetje raar... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Afstand boeit me geen fukk, al moet ik 6 uur in de trein zitten. het punt is, dokken voor een treinkaartje. dat heb ik dus niet altijd bij de hand afstand = geld (voor mij dan ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |