|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
damn wat een gaaf spul hebben jullie !... waar vind je die shit? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
hoe kom jij er bijv. aan? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Zo'n 10 jaar geleden, toen Megadeth die cd uitbracht, vonden platenmaatschappijen t leuk om de CD/elpee in verschillende versies uit te brengen, it's all about the money, you know. Maar tegenwoordig is dat wat minder geworden, veroorzaakt door de slechte markt. (cd branden enzo.) Conrad |
|
quote:10 jaar geleden op mijn 12 de was ik niet zo into the buying van LP's The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: hahahahhaha, toch ben ik geen ouwe lul ofzo hoor...28 jaar, op jouw leeftijd ging ik al naar DOA, clash of the titants etc. |
|
quote: Hahaha,ik ben ook 28 en heb dat Megadeth vinyl ook zo'n 10 jaar geleden aangeschaft toen het net uit was.En als ik hier zo bij een hoop topics vanalles lees dan voel ik me dus WEL een ouwe lul Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
respect for the elderly nee maar die lp's zijn vet ! 'k heb alleen een rush plaat, rood doorschijnend vinyl (hemnispheres) The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Wil je erover praten Hub???? hahahahha |
|
quote: Nee,alcohol helpt mij daarbij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
net een klein kind... |
|
quote: Maaruh... heb ik jou wel eens gezien Hub????? |
|
quote: Ik heb hier de testpersing van zonder text en poster, zijn er nog geen 10 van. En ik ben geen ouwe lul [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 20-02-2003 9:07] |
|
quote:Ik zou het niet weten Ik ben in ieder geval bij bijna alle concerten in Limburg en in de rest van het land bij een overgroot deel en ik ben vaak heeeeeeel erg zat dus je zult mij onwaarschijnlijk wel eens gezien hebben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je word vanzelf wel een ouwe lul Wel gaaf dat je die testpersing hebt! Ik heb zelf wel de testpersing van Nocturnal Breed van de picture 10"EP,gelimiteerd tot 2 [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-02-2003 19:24] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Vergeleken bij bij deze 10 jaar oude Megadeth dingen ben ik geen ouwe lul Al ben ik over een weekje wel alweer 20 Heb je ze alle twee, van die Nocturnal Breed EPs? (heb volgens mij nog wel een bootleg van NB ) [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 21-02-2003 17:35] |
|
quote:Een kameraad van mij heeft die 2e testpersing EP. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: WTF houdt dat in? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Heel simpel als je alles hierboven ook leest!!! Van Nocturnal Breed picture disc EP is een testpersing gelimiteerd tot 2 waarvan ik er eentje heb en die kameraad van mij de tweede! (was een onderonsje met Inside Lie ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ow ok, maar wat is het verschil tussen normaal en een testpersing? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ik denk dat je nu iets zegt wat niet nodig is. "testpersing gelimiteerd tot 2", het gaat erom dat er maar twee gemaakt zijn omdat er niet meer nodig zijn. Een testpersing wordt gemaakt om te kijken of alles wel goed gegaan is, of de nummers op de goede volgorde staan etc. etc. Om te testen dus |
|
quote: Het schijnt anders ook voor te komen dat er van een testpersing meer gemaakt zijn dan slechts enkelen.Zo heb ik al jaren van Darkthrone "Ablaze..." de testpersing en er is mij verteld dat er hier 20 van zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kan, maar gebruikelijk is een oplage van een stuk of 10. |
|
wow dat klinkt wel zwaar heerschend The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ik heb de cd gekocht, en hij is wel errug gaaf hoor, maar ik ben wel een beetje subjectief.... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |