IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Eisheilig
Nebel
The dark wave is the only wave.
Usericon van Nebel
Posted 15-08-2001 19:45 by Nebel Wijzig reactieProfiel van NebelQuote dit bericht

Kent er iemand Eisheilig? Ik heb zo één liedje van die band en da is echt vree goed, beetje gothic. Verder vind ik er zelden, om niet te zeggen geen mp3s van, zeer vreemd lijkt mij...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2001 20:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb er nog nooit wat van gehoord, alleen artwork van gezien, probeer het eens bij Displeased

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-08-2001 23:34 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Die heb ik vorig jaar gezien op Eurorock, om elf uur sochtends ofzoiets, ik vond het echt heel goed meevallen, sfeer enzo, Peter Steel voices, maffe gitaren... dus ikke op zoek, de CD, ook Eisheilig gedoopt volgens mij, valt wel tegen, is nogal saai, eneuh... http://www.eisheilig.de, niet zo'n schitterende website... wel aardig allemaal, concert was echt goe.

Nebel
The dark wave is the only wave.
Usericon van Nebel
Posted 17-08-2001 12:24 by Nebel Wijzig reactieProfiel van NebelQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2001 20:06 schreef Jenje het volgende:
Heb er nog nooit wat van gehoord, alleen artwork van gezien, probeer het eens bij Displeased

Displeased, da kennek nie.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 0:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja man, net een half bedorven cd van teruggevonden onder de kast... klinkt niet echt fris, en ligt niet aan de fungus

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com