|
Auteur: |
|
|
hoe meer commotie hoe beter Je moeder. |
|
Hmz boeiend.. Het is toch ook geen nieuws als bv. Slayer zich uitspreekt tegen een oorlog Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik had het beter in onzinnig nieuws kunnen gooien, maar ik vind het zo een dom artikel. Een trend om tegen Bush te zijn, straks krijgen we weer hippies. Ik merk trouwens weinig van die trend. |
|
komt nog wel hopelijk Je moeder. |
|
maar gelijk heeft ze, de slet ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
kunnen ze niet goede artiesten zich laten uitspreken tegen die oorlog "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Madonna keert zich tegen Bush... hmmm, met haar achterste??? heh lekker, weer een presidentenschandaal. Oud Vuil. |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Oud Vuil. |
|
Hm veel zal het wel weer niet uithalen, maar toch vind ik het wel een strakke actie, of je nu van dr muziek houdt of niet. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
"Een trend om tegen Bush te zijn, straks krijgen we weer hippies." Niks mis mee *haalt de lp's van jefferson Airplane naar beneden en rolt er eentje* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ach, ze verdraaien het toch wel weer op een dusdanige manier dat het ineens pro-Amerika lijkt. Touché, pussycat! |
|
quote: haha jefferson airplane daar heb ik ook nog zooi van hmm weer eens luisteren Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Altijd wel typisch dat wanneer een zogenoemde beroemdheid zoiets doet, het de kranten haalt, maar de acties van het gewone klootjesvolk dat bijna nooit doen... zegt dat dan iets over de pers of over de persoon... scheelt 3 letters If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
muhahahaha erg coole smiley Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Zo'n actie is commercieel gezien erg interesant, prima gratis reclame. Het verbaasd me trouwens dat mensen geïntereseerd zijn in de politieke mening van Madonna. Don't blush when I rip you open |
|
Het verbaasd me zowiezo dat mensen uberhaupt geinterresseerd zijn in iets wat ook maar met madonna te maken heeft "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Wat dacht je van naakt foto's van madonna, dat zou ik Lita ford nog willen zien doen (welliswaar is ze op leeftijd maar toch...) |
|
Net of iemand nog op Madonna zit te wachten, die moet je al lang niet meer serieus nemen. Vroeger wel, toen mocht ze er wel wezen Immortal Pride |
|
volledige naaktfoto's van de moeder van jezus is wel erg "blasfemisch true ende evil" "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: hej, wij hebben dat boek "sex" van haar, schijnt 800 dollar waard te zijn, cool! Oud Vuil. |
|
Met die dikke kabanjes Immortal Pride |
Index / Nieuws, actualiteit en media |