|
Auteur: |
|
|
vrijdag 11 april PIGSTY (cz death/grind) FUBAR (nl raggen grindcore) CLITEATER (nl goregrind, 1e optreden... incl leden van inhume, grobar enz) open: 20:00u start: 21:00u entree: 4 euro waar: ojc canix lottum meer info: tammi3000@hotmail.com of http://www.canix.nl |
|
waar: ojc canix lottum??????????????????????? changed to 'ouwe' |
|
Onafhankelijk (?) Jongeren Centrum (?) 'Canix', in Lottum!! Sjees.... |
|
ja, ik bedoel, waar ligt dat... changed to 'ouwe' |
|
|
|
zo, flyer erbij: |
|
smaken verschille he ik vind dat grindcore/goregrind what's het fucking verschil (allemaal lawaai) gejank nu extreeme bagger [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 12-02-2003 0:52] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ey! |
|
Ey! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
gaaf zeg! op mijn verjaardag.. maar ik ga de dag erna wel naar Arnhem |
|
quote: gewoon boeken... geen probleem toch? ze zijn op tour dus nemen die hap |
|
en het is tegenover de kerk, die vind je wel in zo'n schijtdorp |
|
Pigsty! Komen ze ook nog een keer wat meer in de buurt van het noorden? 11.45: restate my assumptions |
|
wow.. vette shit! jammer dat ik er neit heen kan omdat we dan met Antaeus in de Satddijk spelen, maar de volgende dag ben ik zeker van de partij bij het grindfest in de Willemeen!@!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
gewoon naar canix reizen voor dit gezellig grindcore feestje!! |
|
Ik zal er zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
en ik hoop dat je nu wel drinkt... ik vond je een beetje onwennig afgelopen zondag |
|
quote:Ik kom wederom met de auto(anders kan ik helemaal niet komen). En afgelopen zondag:ik was er tenminste om onze Limburgse collega's te steunen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jazeker... komt allen trouwens naar dit gezellige feest |
Index / Concerten |