![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
jah, heb het ook gelezen, lijkt me best gaaf. ook "erge" stukjes uit tirolerfilms. enne, chesty heerscht. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
WAAAAAAAA, ik heb het dus gisteren mee mogen maken! Wat ontzettend geweldig!!! Iedereen die dit heeft niet gezien heeft heeft echt wat gemist. Ik heb me helemaal in de kreukels gelachen. Prachtig ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik heb laatst de DVD gekocht... was errug goedkoop, maar ik had iets meer echt bizar spul verwacht; dat was het dus niet en heb ik de DVD maar weer verkocht; wel leuk om een keer te zien trouwens. If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Als jullie dan toch naar CineStar in Enschede gaan. Ga dan meteen even naar het CineStar Cafe achterin de bioscoop. (die niet geheel toevallig door mijn broer wordt gerunned ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bestaat de DVD alleen uit fragmentjes dan? In de bioscoop wordt alles op een zeer comische manier aan elkaar gelult door 1 van de organisatoren (een belg). En het is meer dan alleen stukjes film. Het is gewoon de hele ervaring eromheen. Je hoort ook reacties van mensen om je heen wat ook enorm grappige resultaten kan geven en je ligt met een hele bioscoop tegelijk in een stuip. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
ik heb een kaart voor 13/3 in gent ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
WHOEHAHA, ik was ook van de partij gisteren. BRILLIANT, echt helemaal geweldig! 63" ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
heb die van 2002 gister op DVD gezien...lekker vaag, ziek , grappig, raar en lijp. Vooral de besnijdenissen en tattoo's met rare stompe steentjes waren wat je zegt, euh ... Suck my piss ![]() |
|
quote: Je bedoelt 2001 denk ik ![]() Maarja als de 2003dvd klaar is koop ik 'm mischien ook nog wel. D'r staan echt een aantal hilarische momenten op. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: op de dvd wordt de boel ook aan elkaar "geluld" en bovendien: de DVD waar ik het overhad, was "het beste uit 10 jaar Nacht van de Wansmaak" o.i.d. inclusief die besnijdenis ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 03-03-2003 15:38] If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Ja die heb ik ook. Als er nog meer dvd's van bestaan, moet ik ze ook onmiddelijk hebben. Bij die besnijdenis was ik in de bioscoop toch wel even stil...echt goor. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
moehahaha gisteren geweest dus ![]() was erg leuk, alleen had ik soms liever wat langere fragmenten gezien ipv trailers ... volgend jaar weer ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
"terwijl een meneer in het frans maar wat weg lult" +- en; http://www.amazon.de/Beim-Jodeln-juckt-die-Lederhose/dp/B00004RVRT Waar ging het nogmaar over? Suck my piss ![]() |
|
Mijn nacht. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: lol! ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Dat is vet gaaf, heb de dvd van nacht 1, geweldig. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Wát is vet gaaf? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |