IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Biohazard - Podium Hardenberg Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 21:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 21:55 schreef XnegativeX het volgende:
Jij moet nu echt blij zijn dat je niet komt dikkop. Je kunt niet zomaar Terror gaan dissen. Dat gaat gewoonweg niet.
Zeg prutsertje, ga nou effe niet de icequeen uithangen met je 'mijn-mening-is-de-waarheid"-crap.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-04-2003 21:59]

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-04-2003 22:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 29 april 2003 21:59 schreef Jenje het volgende:
Zeg prutsertje, ga nou effe niet de icequeen uithangen met je 'mijn-mening-is-de-waarheid"-crap.

Mij met Ice queen vergelijken is gewoon hard. Waarom noem je me niet direct Dwaallicht?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 22:02 schreef XnegativeX het volgende:
Mij met Ice queen vergelijken is gewoon hard. Waarom noem je me niet direct Dwaallicht?

Dat was me volgende geweest

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-04-2003 22:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wat is dat toch met die Jenje? Durf jij niet naar concerten jochie?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 22:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 22:09 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wat is dat toch met die Jenje? Durf jij niet naar concerten jochie?
Als jij betaalt ga ik mee ..
Ben te blut lately ..

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 29-04-2003 22:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Prutser!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

kortharige!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 29-04-2003 22:16 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dan val ik niet zo op bij Biohazard.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 22:16 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dan val ik niet zo op bij Biohazard.
lopen idd nog meer prutsertjes rond (inclusief die hele band)

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-05-2003 13:13 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

FUCK YEAH!!! Dat was weer super vet!!!

Do or die braken direct de tent al af met heerlijk beukende metalcore. De beatdowns volgen in het rond. Jammer genoeg was het publiek toen nog niet wakker.

Bij Terror kregen de aanwezige hardcore fans hun beurt om loos te gaan. En dat gebeurde dan ook. Hoewel de pit niet groot was was hij toch lekker fel. En Terror zelf speelde een van de meest vurige sets die ik ooit heb gezien. HEERLIJK!!!

Caliban was blijkbaar een band die bij velen nog niet bekend was. Wat jammer is want de band speelde echt enorm strak. 2 minpunten waren het geluid en het feit dat men, zoals eigenlijk alle bands, zichtbaar niet gewend waren aan zo'n groot podium.

Biohazard brak zoals verwacht alles af. Ook het publiek ging helemaal loos. Persoonlijk vond ik het jammer dat er maar 2 of 3 nummers van de laatste cd werden gespeeld maar ach...je kunt niet alles hebben.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 04-05-2003 17:00 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

3 nummers van de laatste CD, te weten : Never Forgive never Forget, Kill Or Be Killed en Heads Kicked In.

Plus heel veel oudjes waaronder van State of The World Address What makes us Tick, Down For Life en Love Denied.

Van alle goede Cd's speelde men dus drie nummers.

Inclusief Punishment, Shades of Grey en Business dus.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-06-2007 15:42 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

10.10.1942 - 20.11.2011

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-06-2007 15:44 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 15:42 schreef attematic het volgende:
Hierbij nog de foto's:
http://www.pbase.com/hattema/biohazard_hardenberg_may_3rd_2003

En jij was de snelste van je mede spermacellen destijds?

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 09-06-2007 20:48 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Het was wel een heerschende line-up!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-06-2007 0:51 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Yeah!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com