|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze maar even uit de motteballen gevist. Er is nieuw werk aanstaande, 20 maart komt Phoenix uit, eerste album in 5 jaar. Band heeft aardig wat wisselingen in de gelederen ondergaan, onder meer een nieuwe zanger. Was zelf aardig gecharmeerd van Chapter III uit 2001. Bij voorbeeld deze: Nieuwe album klinkt echter helemaal niet verkeerd, behoorlijk melodieuze blackmetal. Luister maar eens naar het nummer Heliopolis op de Myspace pagina En die hoes, net Pan's Labyrinth [Dit bericht is gewijzigd door Skyfire op 17-03-2009 19:01] |
|
Vind t wel heel erg op In Flames lijken! |
|
quote: Welke In Flames hebben we het over, toch wel de band ten tijde van Colony en Clayman, naar ik hoop. Niet die inspiratieloze meuk van tegenwoordig In Flames? Niet echt. Ik vind het eerder op de oude Catamenia lijken. |
|
Heb hier ook nog Serpents Embrace in de kast staan, het hangt een beetje tussen veel dingen in, maar is het allemaal net niet. Krappe voldoende; sommige stukjes zijn wel leuk. Die nieuwe wekt eerlijk gezegd niet echt mijn interesse tot zover "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Blacken the angel was mijn kennismaking, erg aangenaam, klonk wel apart, kon me boeien. Toen higher art of rebellion, die hoefde voor mij dan weer niet, toen Chapter III, die vond ik dan wel weer de moeite, en reden voor mij om blind serpent's embrace te kopen, die me dan toch weer erg tegenviel. Moet ook zeggen dat ik nog niet onder de indruk ben van de nummers op de myspace.. maar het kan nog meevallen .. Vind ik ook niet |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |