IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Midvinter
Falkh
Usericon van Falkh
Posted 12-02-2003 20:07 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Ik zelf weet en heb weinig van de band en je hoort er ook zeer weinig van. Zelf heb ik de "Sight of the apocalypse dragon" op vinyl. Maar weet iemand of er van deze band nog meer te krijgen is. Want het heerscht namelijk enorm.

Immortal Pride

Lies
Usericon van Lies
Posted 12-02-2003 20:46 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Op hun officiële site kan je de reissue van hun demo nog halen.

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-02-2003 23:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heeft me nooit weten te boeien eigenlijk. Een kennis van me is weer helemaal gek op ze

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 20:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik vond dit als blackmetal jongetje van 17 wel erg sfeervol en leuk. Nostalgie...
toen kocht ik ook ongeveer alles van het ter ziele gegane Invasion label, dus ook dit

signature

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-06-2006 20:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

"Sight of the apocalypse dragon" is best een vette plaat. Ik heb 'em destijds iig veel gedraaid. Nu nog soms.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com