|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-07-2005 14:21] |
|
ben al zo'n 10x naar een optreden van die gasten geweest. Er was een tijd (zo'n 7 jaar geleden) dat ze de Noord Oost Polder plat liepen. Super gezellig altijd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Haha ja dat weet ik ook nog wel.. |
|
Wel een paar keer gehoord/gezien, wel grappig idd. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Vorig jaar gezien op Folkwoods, was best geinig om die mannen live te zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mega flauwheid. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
hebben ze nog steeds die mega coole begin tune? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik zie die combi niet helemaal...BZB en Folkwoods... |
|
Band Zonder banaan!!! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
"Niemand is perfect, volmaakt is er geen. In feite leven er alleen mismaakten om ons heen." I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
BZB is fantastisch! De ultieme feestband, super voor een avondje maf doen en uitleven! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Echt wel lache!!!!!!!! Spel vouten zijn cool! |
|
Ken wel een banaan zonder band, maar dat zijn er wel meer. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ken ze. |
|
En wie heeft hun DVD al gezien? Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Oh god die ken ik ja... Euhmm get a life? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
band zonder banaan.. *gaap* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Grapjas. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hm? Niet mee eensch? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Lolbroek. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Grapjurk! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Funnypants! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ehh.. Jokeskirt? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Hatseflats. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |